Acționarii THR Marea Neagră SA, convocați în Adunare Generală. Iată ordinea de zi
Acționarii THR Marea Neagră SA, convocați în Adunare Generală. Iată ordinea de zi
13 Jun, 2023 00:00
ZIUA de Constanta
1470
Marime text
- În cadrul adunării, va avea loc prezentarea, dezbaterea şi aprobarea situaţiilor financiare individuale aferente exerciţiului financiar 2022
Acționarii THR Marea Neagră SA se întrunesc în ședință pe 19 iunie 2023, iar completările aduse ordinii de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor au fost publicate la dată recentă în Monitorul Oficial al României.
Consiliul de Administraţie al Societăţii THR Marea Neagră - S.A., cu sediul în localitatea Mangalia, str. Lavrion nr. 29, întrunit la data de 06.06.2023, completează ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor din data de 19/20.06.2023, ora 09.00, de la sediul societăţii.
Redăm mai jos ordinea de zi completată integral:
„1.Alegerea secretariatului de şedinţă format dintr-o persoană - Costina Zaberca, cu datele de identificare disponibile la sediul societăţii, însărcinat cu verificarea prezenţei acţionarilor, îndeplinirea formalităţilor cerute de lege şi actul constitutiv pentru ţinerea adunării generale, numărarea voturilor exprimate în cadrul şedinţei adunării generale şi întocmirea procesului-verbal de şedinţă.
2.Prezentarea, dezbaterea şi aprobarea situaţiilor financiare individuale aferente exerciţiului financiar 2022, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administraţie şi auditorul financiar.
3.Aprobarea acoperirii pierderii reportate de 4.461.880,70 lei din sumele înregistrate în contul 1068 „Alte rezerve" şi repartizării/acoperirii pierderii nete curente înregistrate la 31.12.2022 de 6.463.143,33 lei, astfel: repartizarea la rezerva legală a sumei de 356.713 lei şi acoperirea din sumele înregistrate în contul 1068 „Alte rezerve" a sumei de 6.819.856,33 lei.
4.Aprobarea descărcării de gestiune a membrilor Consiliului de Administraţie şi a conducerii executive, pentru activitatea desfăşurată în anul 2022.
5.Aprobarea Raportului de remunerare pentru anul
2022.
6.Actualizarea Programului de investiţii pentru anul
2023.
7.Aprobarea distribuirii de dividende în sumă de 6.893.494,06 lei, respectiv a unui dividend brut de 0,0119677 lei/acţiune.
8.Aprobarea datei de 14.07.2023 ca dată de înregistrare şi a datei de 13.07.2023 ex date, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acţionarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor propuse.
9.Stabilirea datei de 04.08.2023 ca dată a plăţii dividendelor cuvenite acţionarilor societăţii, proporţional cu cota de capital social deţinută de fiecare dintre aceştia la data de înregistrare.
10.Aprobarea numirii auditorului financiar pentru o perioadă de 2 ani, pentru auditarea exerciţiilor financiare 2023, 2024 şi stabilirea remuneraţiei aferente.
11.Aprobarea condiţiilor de închiriere a Complexului Tosca din staţiunea Saturn.
12.Revocarea mandatului de administrator al doamnei Alexe Gabriela în urma neîndeplinirii obligaţilor menţionate în contractul de administrare.
13.Aprobarea distribuirii de dividende în sumă de 12.500.018 lei, respectiv a unui dividend brut de 0,0217011 lei/acţiune, conform propunerii acţionarului Transilvania Investments Alliance - S.A.
14.Prezentarea, prin publicarea integrală pe site-ul societăţii, ca material de informare, a Raportului de audit suplimentar solicitat în data de 08.02.2023 de către acţionarul Madar Florin Horea.
15.Aprobarea distribuirii de dividende în sumă de 20.160.297,05 lei, respectiv a unui dividend brut de 0,0350 lei/acţiune prin utilizarea sumelor înregistrate în contul 1068 „Alte rezerve", având în vedere disponibilul de numerar existent la data de 31.03.2023 şi actualul model de business al societăţii care presupune închirierea către terţi a tuturor spaţiilor de cazare şi de alimentaţie publică - conform propunerii acţionarului Madar Florin Horea.
16.Desemnarea persoanei împuternicite să efectueze formele de publicitate legală pentru ducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate”.
La data pentru care se face convocarea, capitalul social al THR Marea Neagră - S.A. este de 57.600.848,70 lei şi este divizat în 576.008.487 acţiuni nominative şi dematerializate cu valoarea nominală de 0,10 lei, fiecare acţiune dând dreptul la un vot în cadrul adunării generale a acţionarilor.
Despre THR Marea Neagră
Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerțului, THR Marea Neagră SA a fost fondată în anul 1991 și are sediul în Mangalia, pe strada Lavrion nr. 29.
Acționari în cadrul scietății sunt Statul Român prin Ministerul Turismului – 0,28%, Alte persoane juridice – 5,75%, Transilvania Investments Alliance SA – 78,11%, Acționari list – 15,86%.
Administratori sunt Mihaela Ichim – președinte al Consiliului de Administrație și Director General, Șerban Valentin Marin – administrator și Gabriela Alexe.
Domeniul de activitate principal îl reprezintă „Hoteluri şi alte facilităţi de cazare similare“.
În anul 2021, firma a raportat 272 de salariați, la o cifră de afaceri de 45.983.102 lei și un profit net de 51.128.844 lei.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și
Fosta șefă de la THR Marea Neagră, în prezent consilier local la Mangalia, în proces cu Agenția Națională de Integritate (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii