Administrația Chițac bagă peste 1,4 milioane de euro în noul sediu al Poliției Locale Constanța
Administrația Chițac bagă peste 1,4 milioane de euro în noul sediu al Poliției Locale Constanța
13 Apr, 2024 16:37
ZIUA de Constanta
1126
Marime text
- Primăria Constanța a lansat o licitație publică pentru execuția de lucrări de reabilitare, modernizare și dotare a sediului în care vor funcționa serviciile Poliției Locale
- Imobilul, sediul fostului Colegiu Tehnic „Vasile Pârvan“, este situat pe strada Industrială nr. 7 din municipiul Constanța
- Valoarea estimată a achiziției este de 6.903.100 de lei fără TVA, respectiv 1.380.620 de euro fără TVA
- Clădirea pe două etaje dispune de un teren de 2.413 mp
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 29.04.2024, ora 15:00 în SEAP
Primăria Constanța a lansat o licitație publică pentru execuția de lucrări de reabilitare, modernizare și dotare a sediului în care vor funcționa serviciile Poliției Locale (serviciul de ordine publică și cel rutier).
Imobilul, sediul fostului Colegiu Tehnic „Vasile Pârvan“, este situat pe strada Industrială nr. 7 din municipiul Constanța.
Valoarea estimată a achiziției este de 6.903.100 de lei fără TVA, respectiv 1.380.620 de euro fără TVA.
Clădirea pe două etaje dispune de un teren de 2.413 mp.
Prin realizarea obiectivului de investiții propus, se urmărește schimbarea funcțiunii existente din școală în sediu administrativ, creșterea eficienței energetice și asigurarea unui nivel de performanță corespunzător în cazul acțiunilor excepționale, toate acestea cu reflectarea în costuri reduse cu utilitățile, după efectuarea intervențiilor de natura investițiilor licitate, potrivit caietului de sarcini,
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța; Ionuț Rusu, viceprimar al municipiului Constanța; Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu; Georgeta Gheorghe, director executiv Direcția Financiară; Oana Dobre, șef serviciu Financiar Buget; Lenuța Petcu, șef serviciu Contabilitate; Ilie Daniela, inspector serviciul Contabilitate; Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția Logistică; Andreea Stan, director executiv adjunct Direcția Logistică; Viorica Ani Merlă, director executiv Direcția Strategii si Fonduri Europene și Marian Filip, șef serviciu Urmărire Execuție Lucrări.
Autorizația de construire pentru reabilitare, modernizare și dotare sediu Serviciu Operativ Rutier și Ordine Publică a fost eliberată la începutul acestui an și are o valabilitate de 24 de luni.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 29.04.2024, ora 15:00 în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Fostul sediu al Colegiului Vasile Pârvan se transformă în sediul Direcției Generale Poliția Locală Constanța (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii