Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:58 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Administraţia Porturilor a primit răspuns de la APM Constanţa pentru extinderea drumului dintre Porţile 10 şi 10 Bis

ro

16 Apr, 2019 00:00 2256 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, care solicitase aviz de mediu de la Agenţia pentru Protecţia Mediului Constanţa pentru proiectul care vizează extinderea la 4 benzi a drumului de circulaţie existent între Poarta 10 Bis şi Poarta 10, a primit răspuns de la autoritatea de mediu.
 
Astfel, Agenţia pentru Protecţia Mediului Constanţa a transmis că nu este necesară efectuarea evaluării impactului asupra mediului, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul „Extindere la 4 benzi a drumului de circulaţie existent între poarta 10 Bis şi poarta 10”, propus a fi amplasat în judeţul Constanţa, municipiul Constanţa, Incintă Port, Gara Maritimă, între Poarta 10 bis şi Poarta 10. Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Constanta din municipiul Constanta, str. Unirii nr. 23, în zilele de luni până vineri, între orele 8.00 şi 13.00. De asemenea, comentariile, observaţiile şi propunerile publicului interesat se pot înainta până la data de 19.04.2019.
 
Pe data de 15 noiembrie 2018, municipalitatea a emis certificatul de urbanism nr. 4271, care constă în următoarele: „Extinderea la 4 benzi a drumului de circulaţie existent între Poarta 10 bis şi Poarta 10“. Reamintim că studiul de fezabilitate pentru extinderea drumului dintre Poarta 10 bis şi Poarta 10 va fi realizat de societatea Iptana SA. Firma şi-a adjudecat contractul „Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, a cererii de finanţare pentru implementarea obiectivului extinderea la 4 benzi a drumului de circulaţie existent între Poarta 10 Bis şi Poarta 10“, în valoare de 208.000 de lei.
 
Obiectul contractului presupune elaborarea studiului de fezabilitate aferent obiectivului de investiţii „Extinderea la 4 benzi a drumului de circulaţie existent între Poarta 10 Bis şi Poarta 10, în conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 şi ale temei de proiectare; elaborarea cererii de finanţare şi a documentelor suport necesare obţinerii fondurilor europene în cadrul POIM 2014-2020 (conform ghidului solicitantului - Program Operaţional Infrastructură Mare - Axa Prioritară 1 - Îmbunătăţirea mobilităţii prin dezvoltarea reţelei TEN-T şi a transportului cu metroul, Obiectivul specific 1.3 - Creşterea gradului de utilizare a căilor navigabile şi a porturilor situate pe reţeaua TEN-T centrală), inclusiv sprijin în activitatea de evaluare a aplicaţiei de finanţare până la momentul aprobării acesteia de către autoritatea de management“.
 

Iptana SA, în datele Registrului Comerţului

 
Iptana SA este fostul Institut de Proiectări Transporturi Auto, Navale şi Aeriene, care a elaborat studiul tehnico-economic, proiectul tehnic, dar şi documentaţia de execuţie pentru podul de la Agigea, amplasat peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, pe DN 39, la kilometrul 8+988 de metri, pod considerat de unii „minune inginerească“.
 
Iptana SA a fost înmatriculată în anul 1991 şi are sediul social în Bucureşti. În prezent, firma este în insolvenţă, sub incidenţa Legii nr. 85/2014. Capitalul social subscris, de 8.993.268 de lei, integral vărsat, este compus din 999.252 de acţiuni nominative. Valoarea unei acţiuni este de 9 lei. Firma este controlată de Cornel Martincu, cu 15,76% din capitalul social, Listă Acţionari - PPM, cu 84,24% din capitalul social. Cornel Martincu este administrator special şi director general. Cenzorul firmei este RPC Consult SRL. Iptana SA desfăşoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea.
 
În anul fiscal 2015, societatea cu 141 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 11.960.365 lei şi un profit de 155.904 lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, compania a avut 126 de salariaţi, cifră de afaceri de 10.313.849 lei şi o pierdere de 3.258.737 lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 37 de salariaţi, cifră de afaceri de 4.701.243 lei şi o pierdere de 3.430.038 lei.
 
Citeşte şi:

 
Drumul dintre Porţile 10 şi 10 bis ale Portului Constanţa va avea patru benzi. Act important obţinut de CN APM Constanţa
 
CN APM Constanţa Drumul de circulaţie dintre Poarta 10 Bis şi Poarta 10 va fi extins la patru benzi (galerie foto+document)

Începe haosul pentru şoferi Se modifică drumurile din zona Poarta 10. CN APM Constanţa a solicitat acordul de mediu

 
 

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii