Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii Deltanav SA Tulcea, convocată în ședință. Ce se află pe ordinea de zi
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii Deltanav SA Tulcea, convocată în ședință. Ce se
09 Sep, 2022 09:55
ZIUA de Constanta
1862
Marime text
- Alegerea unui nou membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii, pe ordinea de zi
- Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor va aproba și remuneraţia noului administrator
Preşedintele Consiliului de Administraţie al DELTANAV - S.A. Tulcea convoacă Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii, în data de 30.09.2022, ora 14.00, la sediul Societăţii din Tulcea, cu următoarea ordine de zi:
1. Alegerea unui nou membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii, pentru un mandat de 1 an, conform art. 18.1 şi 18.4 din Actul Constitutiv al Societăţii, ca urmare a încetării mandatului administratorului Bibu Matei-Gabriel.
2. Aprobarea remuneraţiei noului administrator.
3. Aprobarea încheierii contractului de mandat între Societate şi noul administrator şi împuternicirea unei persoane să semneze, în numele şi pe seama Societăţii, contractul de mandat cu noul administrator.
4. Descărcarea de gestiune a lui Bibu Matei-Gabriel pentru mandatul său.
În cazul neîndeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberărilor Adunării Generale a Acţionarilor la data primei convocări, aceasta se consideră convocată din nou la data de 03.10.2022, ora 14.00, în acelaşi loc şi cu aceeaşi ordine de zi.
De asemenea pe ordinea de zi se află și următoarele:
1. Aprobarea contractării de către MINIFARM AGRICULTURA - S.R.L. (al cărei asociat unic este Societatea) („MFA“) a unui credit de investiţii în sumă de 600.000 EUR (şasesutemiieuro) cu o maturitate de 84 de luni de la UniCredit Bank - S.A. („Banca“).
2. Aprobarea constituirii de către MFA a garanţiilor solicitate de Bancă pentru garantarea rambursării creditului acordat de către aceasta, plus dobânzile, comisioanele, taxele şi penalităţile aferente, precum şi orice alte sume datorate Băncii în baza contractului de credit/actelor adiţionale, orice alte cheltuieli legate de, inclusiv, dar fără a se limita la, recuperarea sau conservarea bunurilor ipotecate, recuperarea tuturor sumelor datorate Băncii, cheltuieli de judecată/executare silită, precum şi pentru garantarea celorlalte obligaţii aferente ale împrumutatului faţă de Bancă, după cum urmează:
(i) ipotecă mobiliară având ca obiect toate conturile şi subconturile bancare, prezente şi viitoare, deschise de MFA la Bancă;
(ii) ipotecă imobiliară asupra unor terenuri agricole proprietatea MFA, ce vor fi stabilite împreună cu Banca.
3. Aprobarea constituirii de către Societate, în calitate de garant, pentru garantarea rambursării creditului contractat de MFA de la Bancă, plus dobânzile, comisioanele, taxele şi penalităţile aferente, precum şi orice alte cheltuieli legate de, inclusiv, dar fără a se limita la, recuperarea sau conservarea bunurilor ipotecate, recuperarea tuturor sumelor datorate Băncii, cheltuieli de judecată/executare silită, precum şi pentru garantarea celorlalte obligaţii faţă de Bancă, a următoarelor garanţii în favoarea Băncii:
(i) garanţie corporativă emisă de Societate care va acoperi valoarea creditului şi a tuturor debitelor rezultate din acesta şi care va fi valabilă pe toată durata creditului.
4. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir pentru ca, în numele şi pe seama Societăţii, să semneze decizia asociatului unic al MFA, corespunzătoare hotărârii adunării generale a asociaţilor Societăţii.
5. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir pentru a reprezenta cu depline puteri MFA în faţa Băncii, notarului public, autorităţilor publice centrale şi locale şi a oricăror alte persoane fizice şi/sau juridice, precum şi pentru ca, în numele şi pe seama MFA, să negocieze/renegocieze şi să accepte clauzele contractuale, să semneze contractul de credit şi contractele de garanţii, precum şi orice alte documente necesare în legătură cu aceste contracte sau cu orice alt act juridic încheiat de părţi în legătură cu acestea, să încheie poliţele de asigurare pentru bunurile aduse în garanţie având Banca în calitatea de beneficiar unic al sumelor datorate cu titlu de despăgubire pe toată durata perioadei de acordare a creditului, să îndeplinească orice altă activitate legală pe care o va considera necesară scopului mai sus-menţionat; în situaţia în care persoana împuternicită se va afla în imposibilitate de a duce la îndeplinire prezentul mandat, aceasta va putea să desemneze o altă persoană pentru aducerea la îndeplinire a acestui mandat.
6. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir să reprezinte cu depline puteri MFA în faţa Băncii, notarului public, autorităţilor publice centrale şi locale şi a oricăror alte persoane fizice şi/sau juridice, în legătură cu derularea în viitor a relaţiilor de creditare cu Banca, precum şi ca, în numele şi pe seama MFA, să negocieze/renegocieze şi să aprobe modificări ale contractelor de credit şi de garanţii, care vor interveni ca urmare a negocierii/renegocierii condiţiilor acestora, incluzând şi nelimitându-se la scopul, tipul, utilizarea, prelungirea şi obiectul garanţiilor, să semneze amendamentele/actele adiţionale ale acestor contracte sau alte acte care vor interveni ca urmare a negocierii/renegocierii condiţiilor de derulare şi garantare a creditului, să încheie poliţele de asigurare astfel cum a fost menţionat anterior, să îndeplinească orice altă activitate legală pe care o va considera necesară scopului mai sus-menţionat; în situaţia în care persoana împuternicită se va afla în imposibilitate de a duce la îndeplinire prezentul mandat, aceasta va putea să desemneze o altă persoană pentru aducerea la îndeplinire a acestui mandat.
7. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir pentru ca, în numele şi pe seama Societăţii, să negocieze şi să semneze documentele aferente constituirii garanţiei prevăzute la pct. 3 de mai sus, precum şi să negocieze/renegocieze, să aprobe orice modificări ulterioare ale acestora şi să semneze amendamentele/actele adiţionale aferente acestor modificări.
În cazul neîndeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberărilor Adunării Generale a Acţionarilor la data primei convocări, aceasta se consideră convocată din nou la data de 03.10.2022, ora 10.00, în acelaşi loc şi cu aceeaşi ordine de zi.
Despre Deltanav
Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerțului, societatea Deltanav a fost înființată în anul 1991 și are sediul social în municipiul Tulcea. Acționari în cadrul firmei sunt Ghanadi Mragheh Amir cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 98.217% / 98.217% și lista acționari cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 1.783% / 1.783%.
Președintele consiliului de administrație este Ghanadi Mragheh Amir, Matei-Gabriel Bibu – administrator, Sadeghi Nahr Navid – administrator, Constantin Bică – administrator și director general, iar Stan Doru este director.
Domeniul de activitate principal îl reprezintă depozitările.
Pentru anul 2021 a raportat cifră de afaceri netă de 44.474.345 lei, profit de 13.101.605 lei și un salariat.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii