Afaceri Constanța Acționarii Neptun-Olimp SA au votat administratorii provizorii. Ce alte decizii au luat în AGOA?
Afaceri Constanța: Acționarii Neptun-Olimp SA au votat administratorii provizorii. Ce alte decizii au luat în
09 Jun, 2023 15:31
ZIUA de Constanta
1495
Marime text
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A. întrunită, în şedinţa ordinară din data de 26.04.2023, la prima convocare, a luat mai multe decizii, printre care și alegerea administratorilor provizorii.
Astfel, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A a luat act de Raportul Consiliului de Administraţie al Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A.și de Raportul Auditorului Financiar Extern al Societăţii NEPTUN- OLIMP - S.A.,, pentru exerciţiul financiar 2022.
De asemenea Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A., aprobă bilanţul contabil şi anexele acestuia, precum şi contul de profit şi de pierdere al Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A., pentru exerciţiul financiar 2022 și descărcarea de gestiune a membrilor provizorii ai Consiliului de Administraţie al Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A., pentru activitatea desfăşurată în exerciţiul financiar 2022.
Totodată, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A. numeşte pe o perioadă de un an, respectiv pentru exerciţiul financiar 2023, cu o indemnizaţie anuala de 9.000 lei la care se adaugă TVA, auditorul financiar extern, Societatea ROMAR-CO AUDIT - S.R.L., cu sediul în Constanţa, Str. Făgetului nr. 116.
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A. a stabilit și Bugetul de Venituri şi Cheltuieli al societăţii pentru exerciţiul financiar 2023 și a aprobat revocarea, începând cu data de 2.05.2023, a membrilor provizorii ai Consiliului de Administraţie al Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A., consecinţă a expirării în data de 1.05.2023 a mandatului membrilor provizorii ai Consiliului de Administraţie.
Totodată, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A., numeşte prin metoda votului cumulativ, începând cu data de 2.05.2023, până la finalizarea procedurii de selecţie şi numire a unor administratori următorii administratori provizorii cu puteri depline:
-Tanase Ioan Serban, Damian Ionel, Nicola Razvan Catalin, Culetu Danut și Damian Mihai Cezar,
De asemenea, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A., a aprobat durata mandatului membrilor provizorii ai Consiliului de Administraţie al Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A., de patru luni, respectiv de la data de 2.05.2023 la data de 2.09.2023. și indemnizaţia membrilor provizorii neexecutivi ai Consiliului de Administraţie al NEPTUN-OLIMP - S.A., în sumă de 3.139 lei brut lunar.
Nu în ultimul rând, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii NEPTUN-OLIMP - S.A., a stabilit persoana ce va semna contractele de mandat ale membrilor provizorii ai Consiliului de Administraţie al NEPTUN-OLIMP - S.A., respectiv acestea se vor semna de reprezentantul Ministerului Antreprenorialului şi Turismului în AGOA și a împuternicit Directorul General, pentru efectuarea publicităţii hotărârilor adoptate şi depunerea şi înregistrarea acestora la Oficiului Registrului Comerţului şi publicarea acestora în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
Despre Neptun Olimp SA
În anul 1991 a fost înființată societatea, cu sediul social în Neptun, municipiul Mangalia, pe strada Plopilor. Acționari sunt Transilvania Investments Alliance SA (fostă SIF Transilvania) – 41,1848%, Ministerul Antreprenoriatului și Turismului – 52,2156%, Acționari listă – persoane juridice – 0,5595% și Acționari Listă persoane fizice – 6,0401%. Administrator sunt Dănuț Culețu (președinte CA, Nicola Răzvan Cătălin, Damian Mihai Cezar, Ionel Damian (director general), Ioan Șerban Tănase. Censor este Romar-Co Audit SRL.
În anul 2021, societatea a raportat 19 salariați, o cifră de afaceri de 2.486.639 lei și o pierdere de 2.491.271 lei. Pentru anul 2022, firma a raportat 7 salariați, o cifră de afaceri de 714.671 lei și un profit de 576.945 lei.
Transilvania Investments Alliance SA (fostă SIF Transilvania)
SIF Transilvania (SIF3), prin acționarii săi, au decis pe 28 ianuarie 2022 schimbarea numeului în Transilvania Investments Alliance. Înființată în anul 1992, societatea are sediul social în Brașov, pe strada Nicolae Iorga nr. 2. Acționarii sunt reprezentanți de o listă conform Legii 55/1995, reprezentând 100% din capitalul social.
Președintele directoratului este Radu Claudiu Roșca, vicepreședinte fiind Stela Corpacian. Prodan Paul-George, Radu Momanu, Abrudan Patrițiu, Marius Petre Nicoară, Constantin Frățilă sunt membri în consiliul de supraveghere, iar Theo Dorian Buftea este director general adjunct. Censor este Mazars Romania SRL, reprezentată de Răzvan Butucaru.
În anul 2021, firma a raportat 36 de salariați, la o cifră de afaceri de 193.225.144 lei, cu un profit de 96.611.495 lei.
De pe lista din conducerea fostei SIF Transilvania, regăsim un nume sonor pe plan local, Constantin Frățilă. Potrivit confidas.ro, acesta apare și în firmele Global Building Investment SA – 50%, Alcorex Building SRL – 100%, SCUT SA – 43,22%, COMCM SA –32,7508%, Konstadt Papier Technik SA – 25%, Aro-Palace SA – administrator, Transilvania Investments Alliance SA – membru consiliu supraveghere, Turism, Hoteluri, Restaurante Marea Neagră SA – administrator.
Omul de afaceri Constantin Frățilă, care la începutul anilor 90 era un cunoscut arbitru de fotbal, de primă divizie, este unul dintre cei mai avuți constănțeni, numele lui figurând în Top 300 al revistei Capital.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
ConstanțaNeptun-Olimp SA scoate la vânzare un teren pentru jumătate de milion de euro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii