Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
12:32 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Afaceri Constanța Autoritatea Navală Română, anunț privind achiziția de documente nefalsificabile cu regim special (DOCUMENT)

ro

01 Jun, 2024 16:22 1003 Marime text
  • Valoarea estimată a contractului e de peste 1, 7 milioane lei.


Autoritatea Navală Română, cu sediul în Constanța, Incinta Port, și-a exprimat intenția, printr-un anunț de participare, de a achiziționa, ca autoritate contractantă, documente nefalsificabile cu regim special.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 4 iulie 2024, ora 15.00 pentru toate loturile. La acest termen se vor deschide ofertele, în SEAP.

Documentele de achiziții publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricționat, complet și gratuit la: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100180482


Valoarea estimată a contractului e de 1.761.825 lei.


LOT1 - Documente nefalsificabile emise pentru personalul navigant maritim și maritim portuar
Valoarea estimată fără TVA: 167.060 - 1.122.850 lei.



LOT 2 - Documente nefalsificabile emise pentru personalul navigant pe căile navigabile interioare
Valoarea estimată fără TVA: 512.025 - 559.500 lei.


LOT 3 - Documente nefalsificabile emise pentru evidența și înmatricularea ambarcațiunilor de agrement
Valoarea estimată fără TVA: 31.790 - 79.475 lei.

După cum se arată pe licitatiapublica.ro, Autoritatea Navală Română dorește achiziționarea de documente cu elemente grafice de securitate pentru personalul navigant, în conformitate cu Ordinul 1670/2023 pentru modificarea Ordinului ministrului transporturilor nr. 1266/2014 privind aprobarea formei si conținutul carnetelor de marinar, a brevetelor, a certificatelor de capacitate și a atestatelor pentru personalul navigant maritim și maritim portuar, precum și a formei și conținutului documentelor de atestare pentru personalul navigant pe căile navigabile interioare, precum și documente cu elemente grafice de securitate pentru evidența și înmatricularea/înscrierea ambarcațiunilor de agrement, în conformitate cu prevederile O.M.T. nr. 1079/2014 pentru stabilirea procedurilor privind evidența și înmatricularea ambarcațiunilor de agrement, condițiile tehnice și încadrarea cu personal navigant a acestora și avizarea operatorilor economici pentru desfășurarea activităților de agrement nautic, cu modificările ulterioare.



Obiectivul urmărit de către Autoritatea Navală Română este acela de a asigura documentele prevăzute de legislația în vigoare, în cantitățile care să permită desfășurarea fără întrerupere a activităților de acordare a carnetelor de marinar, brevetelor, certificatelor de capacitate și atestatelor pentru personalul navigant maritim și portuar, a documentelor de atestare pentru personalul navigant pe căile navigabile, precum și desfășurarea activităților de înmatriculare/înscriere a ambarcațiunilor de agrement prin emiterea documentelor, în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare. Elementele minime de siguranță pentru documentele emise de ANR sunt stabilite în caietul de sarcini și nu au caracter secret.


Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorităţii contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele:


1. Cosmin Laurențiu Dumitrache - Director General
2. Dan - Alexandru Catană - Director General Adjunct
3. Răzvan - Gabriel Trandafir - Director Direcția Tehnică
4. George-Dorel Popa - Director Resurse Umane și Relații Internaționale
5. Cristina Călințaru - Director Direcția Economică
6. Daniela Gavriloiu - Șef Serviciu Juridic și Evidență Centralizată Nave
7. Roxana - Oana Papp - Șef Serviciu Financiar, Bugete, Tarife, CFP
8. Cristian Niculae - Șef Serviciu Investiţii - Achiziţii Publice, Administrativ
9. Miloteea Simion - Șef Serviciu Înmatriculare și Examinare Personal Navigant Maritim
10. Violeta - Elena Grecu - Serviciul Înmatriculare și Examinare Personal Navigant Maritim
11. Roxana Cezar - Compartimentul Înmatriculare și Examinare Personal Navigant Fluvial
12. Liana Holban - Compartimentul Înmatriculare și Examinare Personal Navigant Fluvial
13. Ecaterina Stanculea - Rozica - Serviciul Juridic și Evidență Centralizată Nave
14. George - Cosmin Borș - Serviciul Juridic și Evidență Centralizată Nave
15. Gilda - Veronica Ursache - Șef Serviciu Contabilitate
16. Sorin Moise - Serviciul Juridic și Evidență Centralizată Nave
17. Anișoara Baniță - Serviciul Juridic și Evidență Centralizată Nave
18. Romana - Elena Ignat - Serviciul Contabilitate
19. Chirana Neagu - Serviciul Financiar, Bugete, Tarife, CFP
20. Cristina - Alina Verișan - Serviciul Investiții - Achiziții Publice, Administrativ
21. Aura Glodeanu - Serviciul Investiții - Achiziții Publice, Administrativ
22. Elena - Andreea Arhire - Serviciul Investiții - Achiziții Publice, Administrativ
23. Georgiana Florea - Serviciul Investiții - Achiziții Publice, Administrativ.


PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Sursa foto: ZIUA de Constanța


Citește și:

Licitații Constanța
Autoritatea Navală Română, acorduri-cadru pentru servicii de transport aerian de pasageri ocazional internațional (DOCUMENT)


 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii