AGOA și AGEA societății Argus SA Constanța, convocate în ședință. Ce se află pe ordinea de zi
AGOA și AGEA societății Argus SA Constanța, convocate în ședință. Ce se află pe ordinea de zi
01 Jul, 2022 17:18
ZIUA de Constanta
1234
Marime text
Consiliul de administrație al ARGUS S.A. Constanta a convocat Adunarea Generala Ordinara a Acționarilor (AGOA) și Adunarea Generala Extraordinara a Acționarilor(AGEA) pentru data de 08.08.2022 (prima convocare), respectiv 09.08.2022 (a doua convocare):
I. Adunarea Generala Ordinara a Acționarilor, pentru data de 08.08.2022, ora 10.00;
II. Adunarea Generala Extraordinara a Acționarilor, pentru data de 08.08.2022, ora 11.00;
ADUNAREA GENERALA ORDINARA a ACȚIONARILOR are următoarea ORDINE DE ZI:
1. Aprobarea situațiilor financiare consolidate la 31.12.2021 aferente Grupului ARGUS, pe baza Raportului Consiliului de Administrație și a Raportului Auditorului Financiar.
2. Aprobarea datei de 25.08.2022 ca data de înregistrare și a datei de 24.08.2022 ca data “ex date”, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.
3. Aprobarea împuternicirii Președintelui Consiliului de Administrație, cu posibilitatea de înlocuire de către Directorul General, să îndeplinească toate formalitățile legale, să semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotărârii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Constanta, spre a fi menționată în registru și publicata în Monitorul Oficial al României, la Bursa de Valori București sau oriunde vă fi necesar, precum și toate actele juridice necesare pentru ducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate.
1. ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA a ACȚIONARILOR are următoarea ORDINE DE ZI:
1. Aprobarea prelungirii liniei de credit în valoare de 7.500.000 lei pe o perioada de 12 luni.
2. Aprobarea menținerii garanțiilor liniei de credit în valoare de 7.500.000 lei cu aceeași structura de garanții încheiate în anul anterior.
3. Aprobarea contractării de către ARGUS SA Constanta a unor credite bancare în suma maxima de 220.000.000 lei, pentru capital de lucru, cu aceeași structura de garanții aprobata prin Hotărârea AGEA nr. 1 din data de 12.03.2021.
4. Aprobarea garantării creditelor bancare cu următoarele: active imobilizate aparținând ARGUS SA Constanta, reprezentând până la 100% din total active imobilizate corporale din patrimoniu, cesiune de creanțe, stocuri, ipoteca mobiliara asupra încasărilor și soldurilor curente și subconturilor deschise de Argus SĂ la banca finanțatoare.
5. Aprobarea accesării unor facilitați de factoring în valoare maxima de 28.850.000 RON garantate cu creanțele rezultate din contractele perfectate de societate cu diferiți parteneri contractuali.
6. Împuternicirea Consiliului de Administrație pentru aprobarea nivelului maxim al creditelor efectiv contractate, precum și al garanțiilor aferente precum și mandatarea persoanelor care vor semna contractele de credit și de garanție reala mobiliara și imobiliara aferente.
7. Ratificarea Deciziei C.A. Argus S.A. nr.__/29.06.2022 privind contractarea de către ARGUS SĂ a unor credite de la BRD Groupe Societe Generale în cadrul Programului “RURAL INVEST”, astfel:
a) Încheierea de către Societate, în calitate de Împrumutat / Garant, cu BRD – Groupe Societe Generale SĂ, în calitate de Creditor, a unui contract de credit, pentru contractarea de către Societate în cadrul Programului „Rural Invest”, a unei linii de credit tip revolving, în valoare de 5.000.000 (cinci milioane) RON, pe o perioada de 36 de luni, pentru activitatea curenta a Societății („Contractul de Credit pentru Linie de Credit”);
b) Încheierea de către Societate a următoarelor contracte de garanție („Contractele de Garanție”) pentru garantarea tuturor obligațiilor rezultate din Contractul de Credit pentru Linie de Credit:
i) Garanție de stat emisa de Fondul de Garantare a Creditului Rural IFN S.A. (F.G.C.R.) în numele și contul Statului roman, în proporție de maxim 90% din valoarea creditului liniei de credit;
ii) Ipoteca mobiliara legala asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor deschise sau care vor fi deschise de Societate la BRD - Groupe Societe Generale de către ARGUS SĂ.
c) Încheierea de către Societate, în calitate de Împrumutat/Garant, cu BRD – Groupe Societe Generale SĂ, în calitate de Creditor, a unui contract de credit, pentru contractarea de către Societate în cadrul Programului „Rural Invest”, a unui credit de investiții, în valoare de 3.132.000 (trei milioane una suta treizeci și doua mii) RON, pe o perioada de 72 de luni, din care 12 luni perioada de gratie pentru capital, pentru realizarea planului investițional al Societății - achiziție de utilaje și echipamente („Contractul de Credit pentru Investiții”):
d) Încheierea de către Societate a următoarelor contracte de garanție („Contractele de Garanție”) pentru garantarea tuturor obligațiilor rezultate din Contractul de Credit pentru Investiții:
i) Garanție de stat emisa de F.G.C.R. în numele și contul Statului roman, în proporție de maxim 90% din valoarea creditului de investiții;
ii) Ipoteca mobiliara legala asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor deschise sau care vor fi deschise de Societate la BRD - Groupe Societe Generale de către ARGUS S.A.;
iii) Ipoteca legala mobiliara sau imobiliara asupra activelor finanțate prin credit, rang I, proporțional cu procentul de garantare, în favoarea Statului roman, reprezentat de Ministerul de Finanțe și a Băncii BRD Groupe Societe Generale, pe țoață perioada de valabilitate a garanției, inclusiv la data depunerii cererii de plata a garanției de către banca la F.G.C.R. și până la finalizarea procedurii de executare silite asupra bunurilor care fac obiectul garanției și ipoteca asupra creanțelor din asigurare a activelor finanțare / cesiune pe poliță a drepturilor din asigurare constituita în favoarea Băncii BRD Groupe Societe Generale și a Statului roman, reprezentat de Ministerul de Finanțe.
8. Aprobarea completării obiectul de activitate secundar al societății ARGUS S.A. cu codul CAEN 3511- Producția de energie electrica.
9. Aprobarea actualizării actului constitutiv al societății în conformitate cu hotărârea adoptata.
10. Aprobarea datei de 25.08.2022 că data de înregistrare și a datei de 24.08.2022 că data “ex date”, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.
11. Împuternicirea Președintelui Consiliului de Administrație, cu posibilitatea de înlocuire de către Directorul General, să îndeplinească toate formalitățile legale, să semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotărârii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Constanta, spre a fi menționată în registru și publicata în Monitorul Oficial al României, la Bursa de Valori București sau oriunde vă fi necesar, precum și toate actele juridice necesare pentru ducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate.
I. Adunarea Generala Ordinara a Acționarilor, pentru data de 08.08.2022, ora 10.00;
II. Adunarea Generala Extraordinara a Acționarilor, pentru data de 08.08.2022, ora 11.00;
ADUNAREA GENERALA ORDINARA a ACȚIONARILOR are următoarea ORDINE DE ZI:
1. Aprobarea situațiilor financiare consolidate la 31.12.2021 aferente Grupului ARGUS, pe baza Raportului Consiliului de Administrație și a Raportului Auditorului Financiar.
2. Aprobarea datei de 25.08.2022 ca data de înregistrare și a datei de 24.08.2022 ca data “ex date”, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.
3. Aprobarea împuternicirii Președintelui Consiliului de Administrație, cu posibilitatea de înlocuire de către Directorul General, să îndeplinească toate formalitățile legale, să semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotărârii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Constanta, spre a fi menționată în registru și publicata în Monitorul Oficial al României, la Bursa de Valori București sau oriunde vă fi necesar, precum și toate actele juridice necesare pentru ducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate.
1. ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA a ACȚIONARILOR are următoarea ORDINE DE ZI:
1. Aprobarea prelungirii liniei de credit în valoare de 7.500.000 lei pe o perioada de 12 luni.
2. Aprobarea menținerii garanțiilor liniei de credit în valoare de 7.500.000 lei cu aceeași structura de garanții încheiate în anul anterior.
3. Aprobarea contractării de către ARGUS SA Constanta a unor credite bancare în suma maxima de 220.000.000 lei, pentru capital de lucru, cu aceeași structura de garanții aprobata prin Hotărârea AGEA nr. 1 din data de 12.03.2021.
4. Aprobarea garantării creditelor bancare cu următoarele: active imobilizate aparținând ARGUS SA Constanta, reprezentând până la 100% din total active imobilizate corporale din patrimoniu, cesiune de creanțe, stocuri, ipoteca mobiliara asupra încasărilor și soldurilor curente și subconturilor deschise de Argus SĂ la banca finanțatoare.
5. Aprobarea accesării unor facilitați de factoring în valoare maxima de 28.850.000 RON garantate cu creanțele rezultate din contractele perfectate de societate cu diferiți parteneri contractuali.
6. Împuternicirea Consiliului de Administrație pentru aprobarea nivelului maxim al creditelor efectiv contractate, precum și al garanțiilor aferente precum și mandatarea persoanelor care vor semna contractele de credit și de garanție reala mobiliara și imobiliara aferente.
7. Ratificarea Deciziei C.A. Argus S.A. nr.__/29.06.2022 privind contractarea de către ARGUS SĂ a unor credite de la BRD Groupe Societe Generale în cadrul Programului “RURAL INVEST”, astfel:
a) Încheierea de către Societate, în calitate de Împrumutat / Garant, cu BRD – Groupe Societe Generale SĂ, în calitate de Creditor, a unui contract de credit, pentru contractarea de către Societate în cadrul Programului „Rural Invest”, a unei linii de credit tip revolving, în valoare de 5.000.000 (cinci milioane) RON, pe o perioada de 36 de luni, pentru activitatea curenta a Societății („Contractul de Credit pentru Linie de Credit”);
b) Încheierea de către Societate a următoarelor contracte de garanție („Contractele de Garanție”) pentru garantarea tuturor obligațiilor rezultate din Contractul de Credit pentru Linie de Credit:
i) Garanție de stat emisa de Fondul de Garantare a Creditului Rural IFN S.A. (F.G.C.R.) în numele și contul Statului roman, în proporție de maxim 90% din valoarea creditului liniei de credit;
ii) Ipoteca mobiliara legala asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor deschise sau care vor fi deschise de Societate la BRD - Groupe Societe Generale de către ARGUS SĂ.
c) Încheierea de către Societate, în calitate de Împrumutat/Garant, cu BRD – Groupe Societe Generale SĂ, în calitate de Creditor, a unui contract de credit, pentru contractarea de către Societate în cadrul Programului „Rural Invest”, a unui credit de investiții, în valoare de 3.132.000 (trei milioane una suta treizeci și doua mii) RON, pe o perioada de 72 de luni, din care 12 luni perioada de gratie pentru capital, pentru realizarea planului investițional al Societății - achiziție de utilaje și echipamente („Contractul de Credit pentru Investiții”):
d) Încheierea de către Societate a următoarelor contracte de garanție („Contractele de Garanție”) pentru garantarea tuturor obligațiilor rezultate din Contractul de Credit pentru Investiții:
i) Garanție de stat emisa de F.G.C.R. în numele și contul Statului roman, în proporție de maxim 90% din valoarea creditului de investiții;
ii) Ipoteca mobiliara legala asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor deschise sau care vor fi deschise de Societate la BRD - Groupe Societe Generale de către ARGUS S.A.;
iii) Ipoteca legala mobiliara sau imobiliara asupra activelor finanțate prin credit, rang I, proporțional cu procentul de garantare, în favoarea Statului roman, reprezentat de Ministerul de Finanțe și a Băncii BRD Groupe Societe Generale, pe țoață perioada de valabilitate a garanției, inclusiv la data depunerii cererii de plata a garanției de către banca la F.G.C.R. și până la finalizarea procedurii de executare silite asupra bunurilor care fac obiectul garanției și ipoteca asupra creanțelor din asigurare a activelor finanțare / cesiune pe poliță a drepturilor din asigurare constituita în favoarea Băncii BRD Groupe Societe Generale și a Statului roman, reprezentat de Ministerul de Finanțe.
8. Aprobarea completării obiectul de activitate secundar al societății ARGUS S.A. cu codul CAEN 3511- Producția de energie electrica.
9. Aprobarea actualizării actului constitutiv al societății în conformitate cu hotărârea adoptata.
10. Aprobarea datei de 25.08.2022 că data de înregistrare și a datei de 24.08.2022 că data “ex date”, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.
11. Împuternicirea Președintelui Consiliului de Administrație, cu posibilitatea de înlocuire de către Directorul General, să îndeplinească toate formalitățile legale, să semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotărârii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Constanta, spre a fi menționată în registru și publicata în Monitorul Oficial al României, la Bursa de Valori București sau oriunde vă fi necesar, precum și toate actele juridice necesare pentru ducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii