AGOA și AGEA societății SOCEP SA Constanța, convocate în ședințe ordinare. Ce se află pe ordinea de zi
AGOA și AGEA societății SOCEP SA Constanța, convocate în ședințe ordinare. Ce se află pe ordinea de zi
24 Mar, 2022 14:35
ZIUA de Constanta
2034
Marime text
Directoratul societății SOCEP S.A. Constanța convoacă Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 27 aprilie 2022 orele 11.00 la sediul societății din municipiul Constanța, Incinta Port Nou, Dana 34, și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor pentru data de 27 aprilie 2022 orele 12.00 la sediul societății din mun.Constanta, Incinta Port Nou, Dana 34, jud.Constanta, sala de protocol, etaj 1.
La adunările generale ale acționarilor sunt îndreptățiți să participle și să voteze acționarii înscriși în registrul acționarilor la sfârșitul zilei de 15 aprilie 2022, zi stabilita că data de referință.
Ordinea de zi AGA Ordinara:
I. Înființarea următoarelor puncte de lucru:
1. Magazii Ceremag, situate în municipiul Constanta, Incinta Port, Dana 19, județul Constanta.
2. Clădire administrativa, situat în municipiul Constanta, Incinta Port, nr.1 (zona Poarta 2), județul Constanta.
3. Dana 8, situat în municipiul Constanta, Incinta Port, Dana 8, județul Constanta.
4. Dana 22, situat în municipiul Constanta, Incinta Port, Dana 8, județul Constanta.
5. Atelier mecanic și garaje, situate în Incinta Port, lângă sediul administrativ al societății Navrom SĂ, jud.Constanta.
6. Platforma depozitare C23 situata în municipiul Constanta, Incinta Port, Sector Nord, județul Constanta.
II. Aprobarea datei de 18.05.2022 că data de înregistrare conform art. 87 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață.
Aprobarea datei de 17.05.2022 că ex-date, conform art. 2 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
Împuternicirea cons.jur.Ileana Graur să depună la Oficiul Registrului Comerțului Constanta hotărârea adunării generale extraordinare a acționarilor și să efectueze mențiunile ce se impun.
În cazul în care, la data de 27.04.2022 nu sunt îndeplinite condițiile de cvorum prevăzute de lege, a doua adunare vă avea loc la 28.04.2022 la aceeași ora și în același loc, ordinea de zi rămânând neschimbata.
La adunările generale ale acționarilor sunt îndreptățiți să participle și să voteze acționarii înscriși în registrul acționarilor la sfârșitul zilei de 15 aprilie 2022, zi stabilita că data de referință.
Ordinea de zi AGA Ordinara:
- Prezentarea, dezbaterea și aprobarea situațiilor financiare anuale întocmite pentru exercițiul financiar din anul 2021.
- Aprobarea raportului anual al exercițiului financiar din anul 2021.
- Prezentarea raportului auditorului extern.
- Prezentarea și aprobarea investițiilor realizate în cursul anului 2021 și a modului de finanțare a acestora.
- Prezentarea și aprobarea raportului Directoratului și aprobarea descărcării de gestiune a membrilor Directoratului pentru activitatea desfășurată în exercițiul financiar din anul 2021.
- Prezentarea și aprobarea raportului Consiliul de Supraveghere și aprobarea descărcării de gestiune a membrilor Consiliului de Supraveghere pentru activitatea desfășurată în exercițiul financiar din anul 2021.
- Aprobarea raportului de remunerare.
- Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli și a programului investițional pentru anul 2022.
- Aprobarea repartizării profitului net al exercițiului financiar 2021 în valoare de 10.803.090,94 lei, astfel: rezerva legala - 33.447,31 lei, rezerva profit reinvestit - 5.608.810,49 lei, profit nerepartizat - 2.529.540,18 lei, dividend - 2.631.292,96 lei. Aprobarea valorii dividendului brut pe acțiune de 0,0076 lei. Aprobarea datei de 06.06.2022 că data a plații.
- Numirea auditorului financiar al societății pentru o perioada / un mandat de 1 (un) an, respectiv de la 29.04.2022 până la 29.04.2023.
- Alegerea Consiliului de Supravehere alcătuit din 3 (trei) membri, că urmare a ajungerii la termen a duratei mandatului actualilor membri, pentru o perioada de 4 ani, începând cu data de 11.06.2022 până la 11.06.2026 și stabilirea indemnizației acestora.
- Aprobarea datei de 18.05.2022 că data de înregistrare conform art. 87 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață.
- Aprobarea datei de 17.05.2022 că ex-date, conform art. 2 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
- Împuternicirea cons.jur.Ileana Graur să depună la Oficiul Registrului Comerțului Constanta hotărârea adunării generale ordinare a acționarilor și să efectueze mențiunile ce se impun.
I. Înființarea următoarelor puncte de lucru:
1. Magazii Ceremag, situate în municipiul Constanta, Incinta Port, Dana 19, județul Constanta.
2. Clădire administrativa, situat în municipiul Constanta, Incinta Port, nr.1 (zona Poarta 2), județul Constanta.
3. Dana 8, situat în municipiul Constanta, Incinta Port, Dana 8, județul Constanta.
4. Dana 22, situat în municipiul Constanta, Incinta Port, Dana 8, județul Constanta.
5. Atelier mecanic și garaje, situate în Incinta Port, lângă sediul administrativ al societății Navrom SĂ, jud.Constanta.
6. Platforma depozitare C23 situata în municipiul Constanta, Incinta Port, Sector Nord, județul Constanta.
II. Aprobarea datei de 18.05.2022 că data de înregistrare conform art. 87 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață.
Aprobarea datei de 17.05.2022 că ex-date, conform art. 2 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
Împuternicirea cons.jur.Ileana Graur să depună la Oficiul Registrului Comerțului Constanta hotărârea adunării generale extraordinare a acționarilor și să efectueze mențiunile ce se impun.
În cazul în care, la data de 27.04.2022 nu sunt îndeplinite condițiile de cvorum prevăzute de lege, a doua adunare vă avea loc la 28.04.2022 la aceeași ora și în același loc, ordinea de zi rămânând neschimbata.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii