AJPIS Constanța Ce agenții asigură comunicarea cu beneficiarii prin call-center?
AJPIS Constanța: Ce agenții asigură comunicarea cu beneficiarii prin call-center?
20 Sep, 2023 14:55
ZIUA de Constanta
1217
Marime text
- 021.93.09! Este numărul unic de telefon la care puteți afla informații despre beneficiile de asistență socială, acordate de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, prin cele 41 de agenții teritoriale și a municipiului București.
021.93.09! Este numărul unic de telefon la care puteți afla informații despre beneficiile de asistență socială, acordate de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, prin cele 41 de agenții teritoriale și a municipiului București, transmite un comunicat din partea Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Constanța.
Serviciul de call center cu acoperire națională, asigură o comunicare eficientă și unitară cu cei peste 12 milioane de beneficiari, privind plata beneficiilor de asistență socială, respectiv măsurile aplicate clienților casnici de energie electrică și gaze naturale, acordate lunar, în valoare de peste 2,75 mld. lei.
Dezvoltarea acestui sistem operativ de comunicare rapidă vizează îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite direct cetăţenilor, prin preluarea sesizărilor/solicitărilor telefonice.
Operatorii call-center asigură comunicarea cu beneficiarii, conform programului de funcționare a instituției, iar punctele de lucru se află în șapte dintre agențiile teritoriale, respectiv AJPIS Constanța, AJPIS Tulcea, AJPIS Sibiu, AJPIS Brașov, AJPIS Botoșani, AJPIS Suceava și APISMB.
Eficiența comunicării prin intermediul call centr-ului este dată de distribuirea dinamică a apelurilor la operatorii disponibili, instruiți pentru a furniza informațiile privind beneficiile de asistență socială și a celorlalte tipuri de sprijin aflate în plata ANPIS.
Serviciul de tip call center este dezvoltat în cadrul proiectului „Politici sociale performante - strategie națională pentru implementarea performantă a politicilor familiale” - cod SIPOCA 706, cod MySmis 129604, implementat de MMSS și ANPIS, proiect care deține și o componentă de Helpdesk, menită să îmbunătățească relația dintre instituția publică și beneficiar, pentru creșterea calității serviciilor publice, a încheiat sursa citată.
Citește și:
Ministrul Muncii, în vizită la AJPIS Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii