Angajaţii Consiliului Judeţean Constanţa vor primi vouchere de vacanţă
Angajaţii Consiliului Judeţean Constanţa vor primi vouchere de vacanţă
11 Feb, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2456
Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa organizează achiziţie directă din bugetul propriu pentru servicii de tipărire şi livrare vouchere de vacanţă. Administraţia judeţeană a comandat 265 de vouchere de vacanţă, pe suport hârtie, pentru maximum 285 de salariaţi, respectiv 29 de vouchere de vacanţă/salariat cu o valoare nominală de 50 lei/voucher, grupate în carnete/plicuri sigilate cu o valoare totală de 1.450 de lei/carnet (plic).
La achiziţie pot participa toţi operatorii economici, indiferent dacă deţin sau nu cont în SEAP. Ofertanţii trebuie să fie autorizaţi de Ministerul Finanţelor Publice, sens în care se va prezenta autorizaţia emisă de MFP valabilă la data-limită de depunere a ofertelor, prezentată în copie, cu menţiunea „conform cu originalul”. Ofertanţii trebuie să prezinte declaraţia privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (evitarea conflictului de interese), conform model Formular 3, declaraţia de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi declaraţia privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă.
Ofertantului câştigător i se va solicita, până la încheierea contractului, certificatul constatator emis de ONRC (actualizat), din care să rezulte că are înscris obiectul de activitate corespunzător obiectului achiziţiei. Oferta declarată câştigătoare este cea cu cel mai bun raport calitate-preţ, care îndeplineşte cerinţele considerate obligatorii din caietul de sarcini. Preţul ofertei se va exprima în lei fără TVA. Termenul-limită şi locul de depunere a ofertelor: 13.02.2019, ora 12.00. Ofertele se transmit la adresa de e-mail licitatii@cjc.ro sau se depun la Registratura Consiliului Judeţean Constanţa, bd. Tomis nr. 51, municipiul Constanţa.
La achiziţie pot participa toţi operatorii economici, indiferent dacă deţin sau nu cont în SEAP. Ofertanţii trebuie să fie autorizaţi de Ministerul Finanţelor Publice, sens în care se va prezenta autorizaţia emisă de MFP valabilă la data-limită de depunere a ofertelor, prezentată în copie, cu menţiunea „conform cu originalul”. Ofertanţii trebuie să prezinte declaraţia privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (evitarea conflictului de interese), conform model Formular 3, declaraţia de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi declaraţia privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă.
Ofertantului câştigător i se va solicita, până la încheierea contractului, certificatul constatator emis de ONRC (actualizat), din care să rezulte că are înscris obiectul de activitate corespunzător obiectului achiziţiei. Oferta declarată câştigătoare este cea cu cel mai bun raport calitate-preţ, care îndeplineşte cerinţele considerate obligatorii din caietul de sarcini. Preţul ofertei se va exprima în lei fără TVA. Termenul-limită şi locul de depunere a ofertelor: 13.02.2019, ora 12.00. Ofertele se transmit la adresa de e-mail licitatii@cjc.ro sau se depun la Registratura Consiliului Judeţean Constanţa, bd. Tomis nr. 51, municipiul Constanţa.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii