ANPC Operator de transport aerian, sancționat pentru o cursă charter întârziată
ANPC: Operator de transport aerian, sancționat pentru o cursă charter întârziată
10 Dec, 2024 18:04
ZIUA de Constanta
462
Marime text
Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Ilfov a sancţionat, cu amenzi în valoare totală de 102.000 lei, operatorul de transport aerian Bees Airlines SRL, pentru o cursă charter întârziată, informează Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor printr-un comunicat citat de agerpres.ro
Potrivit sursei citate, CJPC Ilfov a desfăşurat, în data de 25 octombrie 2024, o verificare pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă, unde a constatat că operatorul de transport aerian Bees Airlines SRL a întârziat zborul spre Hurghada, Egipt, programat pentru ora 4:00, până la ora 22:00 a aceleiaşi zile. Controlul s-a extins şi în zilele următoare, pentru a se verifica felul în care compania a soluţionat situaţia pasagerilor afectaţi de întârziere.
Abaterile de la legislaţia în domeniu constatate au fost: lipsa demersurilor de informare a pasagerilor, obligatoriu a fi asigurate de către operatorul aerian prin care să le fie precizate drepturile, în special cele cu privire la compensaţie şi asistenţă, lipsa informării scrise a fiecărui pasager referitoare la normele de comunicare şi asistenţă, în condiţiile în care organizatorul cursei charter a decis schimbarea operatorului aerian care argumentase drept cauză a întârzierii o defecţiune tehnică şi nerespectarea termenelor stabilite de soluţionare a reclamaţiilor consumatorilor.
agerpres.ro
Citește și.
Directorul Serviciului de Informaţii Externe, solicitat să dea detalii despre deplasările cu avionul privat
Potrivit sursei citate, CJPC Ilfov a desfăşurat, în data de 25 octombrie 2024, o verificare pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă, unde a constatat că operatorul de transport aerian Bees Airlines SRL a întârziat zborul spre Hurghada, Egipt, programat pentru ora 4:00, până la ora 22:00 a aceleiaşi zile. Controlul s-a extins şi în zilele următoare, pentru a se verifica felul în care compania a soluţionat situaţia pasagerilor afectaţi de întârziere.
Abaterile de la legislaţia în domeniu constatate au fost: lipsa demersurilor de informare a pasagerilor, obligatoriu a fi asigurate de către operatorul aerian prin care să le fie precizate drepturile, în special cele cu privire la compensaţie şi asistenţă, lipsa informării scrise a fiecărui pasager referitoare la normele de comunicare şi asistenţă, în condiţiile în care organizatorul cursei charter a decis schimbarea operatorului aerian care argumentase drept cauză a întârzierii o defecţiune tehnică şi nerespectarea termenelor stabilite de soluţionare a reclamaţiilor consumatorilor.
agerpres.ro
Citește și.
Directorul Serviciului de Informaţii Externe, solicitat să dea detalii despre deplasările cu avionul privat
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii