Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
04:59 05 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Anunț important pentru constănțenii care au de ridicat actele de identitate

ro

04 May, 2021 14:26 1520 Marime text
  • Primăria Municipiului Constanța anunță că cererile depuse pentru eliberarea cărților de identitate (cu excepția celor care au necesitat verificări suplimentare), până la data de 09.04.2021, inclusiv, sunt soluționate.

Astfel, cetățenii care au de ridicat actele de identitate se pot prezenta la ghișeul Restituiri, în următorul program:
  • Luni, marți, miercuri, vineri - 8:30-16:30
  • Joi - 9:30-12:30 și 15:30-18:30

Totodată, menționăm că la nivelul municipiului Constanța, termenul de eliberare al actelor de identitate este de 30 zile.

Reamintim faptul că Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5) precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea pe toată perioada stării de alertă și 90 zile de la încetarea acesteia. Facem precizarea că în categoria documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice intră și documentele de identitate, astfel că documentele de identitate expirate după data de 01.03.2020 își păstrează valabilitatea pe perioada mai sus menționată și pot fi utilizate de către titulari în relația cu instituțiile publice și persoanele juridice de drept privat, care au obligația de a le accepta.

Pentru orice informație și pentru evitarea deplasărilor, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0241-661510 sau adresa de mail: evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro, transmit reprezentanții primăriei.

Sursă foto: ZIUA de Constanța
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii