Atenție șoferi! Au fost instituite restricții de circulație pe podul de pe DN3 ce asigură legătura între București și Constanța! (GALRERIE FOTO)
Atenție șoferi! Au fost instituite restricții de circulație pe podul de pe DN3 ce asigură legătura între
17 Jan, 2025 07:06
ZIUA de Constanta
485
Marime text
Începând de joi, 16.01.2025, orele 13:00, au fost instituite restricții de circulație pe podul de pe DN3, km 242+286 peste canalul Dunăre – Marea Neagră pe Calea 1 de circulație (sensul de mers Lehliu – Murfatlar) în vederea începerii lucrărilor de reabilitare a acestui important obiectiv de interes național, traficul rutier urmând a se desfășura alternativ cu ajutorul semafoarelor, pe Calea 2 de circulație care nu este afectată de lucrări (sensul de mers Murfatlar – Lehliu).
Potrivit CNAIR, valoarea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de reabilitare este de 18.948.890,97 lei fără TVA.
Durata de execuție prevăzută prin contract este de 11 luni de la data de începere a lucrărilor (13.01.2025).
Acest pod de pe DN3, care asigură o legătură directă între municipiul Bucuresti si municipiul Constanta, amplasat la km 242+286, a fost construit în anul 1983, traversează canalul navigabil Dunăre – Marea Neagră în intravilanul localității Murfatlar, fosta Basarabi, și este alcătuit dintr-un pod principal și două viaducte de acces de o parte și de alta a podului principal.
Lungimea totală (pod principal metalic + viaductele de acces de o parte și de alta a podului metalic) a obiectivului este de 233,80 m. Suprastructura podului principal are lungimea de 104,00 m și este alcătuita din: două arce metalice înclinate prevăzute cu sistem de contravântuire la partea superioară, două grinzi principale (tiranți orizontali), antretoazele și ansamblul de tiranți înclinați.
Calea pe pod este susținută de o placă de beton armat care conlucrează cu grinzile, antretoazele și lonjeronii prin intermediul conectorilor.
Suprastructura viaductelor de acces este alcătuită din: 4 grinzi prefabricate precomprimate cu lungimea de 30,00 m, înălțimea de construcție de 1,80 m și distanța interax de 2,80 m. Lățimea suprastructurii pe zona podului principal este de 14,40 m și este alcătuită astfel: partea carosabilă cu lățimea 7,80 m (o banda de circulație pe sens), două trotuare cu lățimea de 3,05 m (lățime utilă 1,50 m) la care se adaugă 2 lise pentru parapet cu lățimea de 25 cm. Partea carosabilă este încadrată de parapet de siguranță.
Pe zona viaductelor de acces lățimea suprastructurii este 11.30 m și este alcătuită astfel: partea carosabilă de 7.00 m (o bandă de circulație pe sens), trotuare cu lățimea de 1.50 m și lise pentru parapet de 0.25 m lățime.
Citește și:
Atenție șoferiÎncep lucrările de reabilitare a podului de pe DN22C, peste canal Poarta Albă – Midia – Năvodari. Au fost instituite restricții de circulație
Potrivit CNAIR, valoarea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de reabilitare este de 18.948.890,97 lei fără TVA.
Durata de execuție prevăzută prin contract este de 11 luni de la data de începere a lucrărilor (13.01.2025).
Acest pod de pe DN3, care asigură o legătură directă între municipiul Bucuresti si municipiul Constanta, amplasat la km 242+286, a fost construit în anul 1983, traversează canalul navigabil Dunăre – Marea Neagră în intravilanul localității Murfatlar, fosta Basarabi, și este alcătuit dintr-un pod principal și două viaducte de acces de o parte și de alta a podului principal.
Lungimea totală (pod principal metalic + viaductele de acces de o parte și de alta a podului metalic) a obiectivului este de 233,80 m. Suprastructura podului principal are lungimea de 104,00 m și este alcătuita din: două arce metalice înclinate prevăzute cu sistem de contravântuire la partea superioară, două grinzi principale (tiranți orizontali), antretoazele și ansamblul de tiranți înclinați.
Calea pe pod este susținută de o placă de beton armat care conlucrează cu grinzile, antretoazele și lonjeronii prin intermediul conectorilor.
Suprastructura viaductelor de acces este alcătuită din: 4 grinzi prefabricate precomprimate cu lungimea de 30,00 m, înălțimea de construcție de 1,80 m și distanța interax de 2,80 m. Lățimea suprastructurii pe zona podului principal este de 14,40 m și este alcătuită astfel: partea carosabilă cu lățimea 7,80 m (o banda de circulație pe sens), două trotuare cu lățimea de 3,05 m (lățime utilă 1,50 m) la care se adaugă 2 lise pentru parapet cu lățimea de 25 cm. Partea carosabilă este încadrată de parapet de siguranță.
Pe zona viaductelor de acces lățimea suprastructurii este 11.30 m și este alcătuită astfel: partea carosabilă de 7.00 m (o bandă de circulație pe sens), trotuare cu lățimea de 1.50 m și lise pentru parapet de 0.25 m lățime.
Citește și:
Atenție șoferiÎncep lucrările de reabilitare a podului de pe DN22C, peste canal Poarta Albă – Midia – Năvodari. Au fost instituite restricții de circulație
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii