Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
08:37 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Au fost depus două oferte pentru electrificarea și reabilitarea Căii Ferate Constanța - Mangalia

ro

05 Aug, 2024 17:19 917 Marime text
Reabilitare, foto: CFR Infrastructura Doi operatori economici au depus oferte la procedura de licitație deschisă pentru achiziţia serviciilor de proiectare și execuție lucrări de elecrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Constanța - Mangalia, investiție finanțată din fonduri nerambursabile, capitolul Proiecte de electrificare și reabilitare cale ferată, cu perioadă de elaborare 2021 - 2030.
 
Pentru proiectarea și execuția lucrărilor de elecrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Constanța - Mangalia au depus oferte următorii doi operatori economici:

→ Asocierea Drum Asfalt - SC Alstom Transport SA
→ Asocierea IC Ictas Insaat Sanayi VE Ticaret AS - Rotary Construcții Mentenanță

 
Firma IC Içtaş Inşaat Sanayi Ve Ticaret AŞ a câștigat și lotul 3 din sectorul nord al autostrazii de centura București A0.  Contractul are o valoare ade 413,6 milioane lei fără TVA și a fost atribuit firmei mai sus menționate. 

Valoarea estimată a achiziției publice (proiectare și execuție lucrări) este de 1.317.921.813,80 fără TVA, sursă de finanțare fiind asigurată din fonduri nerambursabile, capitolul Proiecte de electrificare și reabilitare cale ferată, cu perioadă de elaborare 2021 – 2030, și de la Bugetul de Stat, iar durata pentru elaborarea proiectului tehnic va fi de 10 luni și 24 de luni pentru execuția lucrărilor, transmite CFR Infrastructură. 
 
Obiective specifice ale contractului:

▻ electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată existent, pentru creșterea vitezei de circulație până la 120 km/h;
▻ dublarea tronsoanelor de cale ferată simplă, acolo unde necesitatea satisfacerii traficului prezent și de viitor o impune;

▻ modernizarea/consolidarea/repararea clădirilor, a spațiilor destinate serviciilor pentru călători, a zonelor comerciale și asigurarea facilităților pentru persoanele cu mobilitate redusă;
▻ sistematizarea stațiilor CF;
▻ montarea elementelor de siguranță pentru călători - balustrade, rampe de acces pentru persoane cu dizabilități, garduri de protecție între linii etc.;
▻ modernizarea echipamentului de telecomunicații, inclusiv a sistemului de informare a publicului călător.


Obiective generale ale programului de electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Constanța - Mangalia:

▻ reducerea timpului de călătorie, prin creșterea vitezei de circulație pe întregul tronson și eliminarea necesității schimbării locomotivei în stația Constanța;

▻ creșterea numărului de trenuri de călători, prin îmbunătățirea capacității de circulație și sporirea gradului de siguranță;
▻ grafic de mers cadențat;
▻ optimizarea traficului de marfă de tranzit, prin introducerea tracțiunii electrice;
▻ reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și a impactului negativ asupra mediului;
▻ reducerea consumului de energie.
 
 
Despre SC Alstom Transport SA
 
Firma Alstom Transport SA din București a fost înființată la data de 27.12.1994 și are ca obiect principal de activitate codul CAEN 3020 - Fabricarea materialului rulant.

Cifra de afaceri Alstom Transport SA a fost de 634,848,441.00 lei în anul 2023, cu un profit de 67,965,411.00 lei.

Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 96.35%.

Alstom Transport SA a raportat un număr de 701 angajați în anul 2023, potrivit platformei termene.ro. 
 
Acționari sunt Alstom Holdings, Faur Sa, Sif Muntenia, Didier Varlot, Sufer Ionel,  Musetescu Ovidiu.
 
Administratori sunt  Aleksei Grekov, David Olivier Laurent, ambii din Franța și  Xavier Antoine Dulac din Turcia.
 
Sufer Ionel este fondator și cenzor în cadrul Management Solutions Agency SA.
 

SIF Muntenia este acționar și în cadrul Sinter Ref SA, Sticloval SA, Primcom SA, Bucur SA, Ci-Co SA,  Institutul de Cercetari în Transporturi Incertrans SA, Sintofarm SA, Eurotest SA.



Despre Rotary Construcții Mentenanță SA

Firma Rotary Construcții Mentenanță SA din Bucuresti,
a fost înființată la data de 14.09.2018 și are ca obiect principal de activitate codul CAEN 4120 - Lucrări de construcții a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale.

Cifra de afaceri Rotary Construcții Mentenanță SA a fost de 61,429,183.00 lei în anul 2023, cu un profit de 5,645,321.00 lei.

Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 87.39%.

Rotary Construcții Mentenanță SA a raportat un număr de 206 angajați în anul 2023.
 
Asociați sunt Rotaru Mihai Leonard (care este și administrator) și Armeanu Costel.  

Rotaru Mihai Leonard
 este asociat în cadrul CCI - Consulting Constructii International SRL, South East Expedition SRL, asociat și administrator în cadrul Imob Invest Company SRL, M&L Strategy Consulting SRL, Village Development SRL,  Green House Development SRL, acționar în cadrul Bedamiro Holding Parcari Construct SA, personaă fizică autorizată în cadrul Rotaru Mihai-Leonard Persoană Fizică Autorizată, asociat în cadrul Netgreen Solutions SRL, Societatea De Investitii și Garantare Phg SA, acționar și administrator în cadrul Sky Garden Development SA și administrator în cadrul Challenge Energy SRL, Midaro Development & Construct SRL, Danro Invest & Construct SRL, Damiro West Construct SRL, Mileda Village Construct SRL, E-Bird Solutions SRL, Green Bird Farm SRL.
 
 

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.




Citește și:

Compania Națională de Căi Ferate „CFR” SA pune la bătaie peste 1,5 miliarde de lei pentru lucrările de electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Constanța – Mangalia (DOCUMENT

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii