Au fost scoase la licitaţie lucrările Consiliul Judeţean Constanţa alocă peste 3 milioane de euro pentru continuarea proiectului de reabilitare a Cetăţii Capidava (document)
Au fost scoase la licitaţie lucrările: Consiliul Judeţean Constanţa alocă peste 3 milioane de euro pentru
19 Dec, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2283
Marime text
Proiectul „Restaurarea, consolidarea, protecţia, conservarea şi punerea în valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava“ a fost cofinanţat până la 31.12.2015 din fonduri structurale prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa Prioritară 5 - „Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului“, Domeniul Major de Intervenţie 5.1 „Restaurarea şi valorificarea durabilă a patrimoniului cultural, precum şi crearea/modernizarea infrastructurilor conexe“, cod SMIS 31212, în prezent finanţarea fiind aprobată a se angaja din bugetul judeţului Constanţa.
Proiectul are în componenţă următoarele capitole:
Construcţii şi instalaţii: consolidare - restaurare - 14.110.711 lei fără TVA; Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj - 93.381 de lei fără TVA; Organizare de şantier - Lucrări de construcţii - 127.223 de lei fără TVA; Cheltuieli conexe organizării de şantier - 217.759 de lei fără TVA; Modificarea contractului de achiziţie publică în cursul perioadei de valabilitate se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Contractul va avea o durată de 11 luni de la data atribuirii. Cuantumul garanţiei solicitate este de 145.490 de lei.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, implicate în organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aprobă/semnează documente emise în legătură cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aprobă bugetul aferent autorităţii contractante, necesar finanţării contractului de achiziţie publică, sunt, conform Declaraţiei prevăzute de art. 21, alin. (5) din H.G. nr. 395/2016, a reprezentantului legal al Consiliului Judeţean Constanţa: Ţuţuianu Marius Horia, Learciu Dumitru Daniel, Palaz Claudiu Iorga, Matichescu Mirela Florenţa, Belu Mariana, Banciu Mihaela Leila, Blacioti Georgeta, Cristache Florina, Petrachi Mihaela Anca, Rancichi Sebastian Florin, Hagea Cristian Adi, Georgescu Elena, Nache Ioan Mihai, Tanase Carmen Ioana, Lungu Mihaela, Manea Elena Liliana, Iordache Elena Mihaela, Circiu Veronica, Comănici Carmen, Ionescu Adrian Victor, Ionescu Radu, Voicu Silvia, Bănica Marian, Coman Raluca Florentina, Saghiu Victoria Ivonne, Tănasa Getuţa, Dumitru Irina Roxana, Dimitrov Cristina Mădălina, Stoica Carmen Magdalena , Istrate Gabriela, Pedestru Carmen Luminiţa Adriana, Papuc Adriana, Creangă Viorel şi consilierii judeţeni: Bereş Adrian-Petre, Bizineche Adrian, Bercaru Nicoleta, Bola Bogdan-Alexandru, Ciobanu Cosmin, Cruşoveanu Marian, Dontu Gheorghe, Drăghici Rareş-Cosmin, Enescu Dumitru-Marius, Florea Dumitru, Găluşcă Constantin, Gheorghe Veronica-Adriana, Gima Stelian, Goidea Florin, Iordache Marian, Lămureanu Gheorghe, Lokman Ionela, Marinescu Ion, Matei Radu-Bogdan, Măndilă Gheorghe, Memiş Baiazid, Mocianu Sorin, Moldoveanu Vasile, Muhscină Gheorghe, Nedelcu Sabrina-Maria, Niculescu George-Sergiu, Pintilie Mircea, Popa Liviu, Savlovschi Marcel, Turcu Daniel, Zahariuc Cristian Florin, Niţă Luminiţa, Lebidov Steluţa, Stanca Costel.
Termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 15.01.2018, iar termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este
22.01.2018, ora 16.00.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta caietul de sarcini pentru lucrările aferente proiectului „Restaurarea, consolidarea, protecţia, conservarea şi punerea în valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava, cod SMIS 31212“.
Proiectul are în componenţă următoarele capitole:
Construcţii şi instalaţii: consolidare - restaurare - 14.110.711 lei fără TVA; Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj - 93.381 de lei fără TVA; Organizare de şantier - Lucrări de construcţii - 127.223 de lei fără TVA; Cheltuieli conexe organizării de şantier - 217.759 de lei fără TVA; Modificarea contractului de achiziţie publică în cursul perioadei de valabilitate se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Contractul va avea o durată de 11 luni de la data atribuirii. Cuantumul garanţiei solicitate este de 145.490 de lei.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, implicate în organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aprobă/semnează documente emise în legătură cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aprobă bugetul aferent autorităţii contractante, necesar finanţării contractului de achiziţie publică, sunt, conform Declaraţiei prevăzute de art. 21, alin. (5) din H.G. nr. 395/2016, a reprezentantului legal al Consiliului Judeţean Constanţa: Ţuţuianu Marius Horia, Learciu Dumitru Daniel, Palaz Claudiu Iorga, Matichescu Mirela Florenţa, Belu Mariana, Banciu Mihaela Leila, Blacioti Georgeta, Cristache Florina, Petrachi Mihaela Anca, Rancichi Sebastian Florin, Hagea Cristian Adi, Georgescu Elena, Nache Ioan Mihai, Tanase Carmen Ioana, Lungu Mihaela, Manea Elena Liliana, Iordache Elena Mihaela, Circiu Veronica, Comănici Carmen, Ionescu Adrian Victor, Ionescu Radu, Voicu Silvia, Bănica Marian, Coman Raluca Florentina, Saghiu Victoria Ivonne, Tănasa Getuţa, Dumitru Irina Roxana, Dimitrov Cristina Mădălina, Stoica Carmen Magdalena , Istrate Gabriela, Pedestru Carmen Luminiţa Adriana, Papuc Adriana, Creangă Viorel şi consilierii judeţeni: Bereş Adrian-Petre, Bizineche Adrian, Bercaru Nicoleta, Bola Bogdan-Alexandru, Ciobanu Cosmin, Cruşoveanu Marian, Dontu Gheorghe, Drăghici Rareş-Cosmin, Enescu Dumitru-Marius, Florea Dumitru, Găluşcă Constantin, Gheorghe Veronica-Adriana, Gima Stelian, Goidea Florin, Iordache Marian, Lămureanu Gheorghe, Lokman Ionela, Marinescu Ion, Matei Radu-Bogdan, Măndilă Gheorghe, Memiş Baiazid, Mocianu Sorin, Moldoveanu Vasile, Muhscină Gheorghe, Nedelcu Sabrina-Maria, Niculescu George-Sergiu, Pintilie Mircea, Popa Liviu, Savlovschi Marcel, Turcu Daniel, Zahariuc Cristian Florin, Niţă Luminiţa, Lebidov Steluţa, Stanca Costel.
Termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 15.01.2018, iar termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este
22.01.2018, ora 16.00.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta caietul de sarcini pentru lucrările aferente proiectului „Restaurarea, consolidarea, protecţia, conservarea şi punerea în valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava, cod SMIS 31212“.
Citeşte şi:
Ce spune Comisia LIMES referitor la situaţia proiectului de restaurare "Restaurarea, consolidarea, conservarea şi punerea în valoare a sitului arheologic cetatea Capidava”Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii