Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
09:36 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Auto Como, dealer-ul neloial

ro

24 May, 2006 00:00 1131 Marime text
Concurenta neloiala a devenit o moda printre organizatorii constanteni de evenimente. Astfel, in urma cu cateva saptamani, in aceeasi perioada in care Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura (CCINA) Constanta a organizat o expozitie a unor marci de automobile, o alta firma a crezut de cuviinta sa faca acelasi lucru, in aceeasi perioada. Mai mult decat atat, si locatiile in care au fost organizate cele doua evenimente au fost foarte apropiate. Astfel, in perioada 11-14 mai a acestui an, zona peninsulara constanteana a fost un adevarat salon auto, impartit in doua show-room-uri. Pe de-o parte, expozitia CCINA ocupat portul Tomis, ca in fiecare an, si s-a bucurat de un mare succes. Pe de cealalta parte, firma Auto Como a fost, pentru cele patru zile, "rezidenta" a Pietei Ovidiu. Mihai Daraban, presedintele CCINA, a declarat, cu privire la aceasta situatie, ca expozitia celor din piata Ovidiu a reprezentat un impediment, insa si o dovada de concurenta neloiala. "Nu mi s-a parut corect ca cei de la Auto Como sa isi organizeze expozitia in acelasi timp cu noi. Probabil ca ei au crezut ca toate drumurile catre Portul Tomis trec prin piata Ovidiu, si ca au un avantaj in felul asta", a spus Daraban foarte deranjat de situatie. De asemenea, se pare ca firma Auto Como a preferat sa isi organizeze propria expozitie pentru a evita sa plateasca toate taxele aferente participarii la expozitia CCINA. Astfel, ei au facut numai o cerere catre Primaria orasului, pentru inchirierea Pietei Ovidiu pentru cateva zile. De asemenea, amplasarea standurilor Auto Como ar fi putut aduce mai multi participanti, pentru simplul motiv ca oamenii ajung mai repede in acea zona decat in Portul Tomis. Reprezentantii CCINA si-au pus intrebarea de ce firma Auto Como nu a preferat alta perioada pentru a-si expune masinile, asa cum au facut alte firme concurente din oras. Probabil ca cei de la Auto Como au preferat sa fie "sub aripa protectoare" a lui Ovidiu, a carui statuie se afla langa standurile cu masini, decat sa isi arate exponatele in cadrul organizat de camera de comert constanteana. De asemenea, probabil ca organizatorii au crezut ca alaturarea masinilor de ultima generatie cu arhitectura deosebita a zonei este o idee fericita. Din pacate, acesta nu este singurul exemplu de acest gen. Dupa cum se stie, astazi se inaugureaza Targul National de Imbracaminte si Incaltaminte "Tinimtex". Expozitia, aflata tot sub patronajul CCINA, are un concurent, mai mult sau mai putin inspirat in alegerea perioadei sau a zonei de desfasurare. "Din pacate, targul nostru se va desfasura in aceeasi perioada cu un altul, organizat de Tesutti Fiorentini. Ne intrebam, insa, de ce au ales, la fel ca si Auto Como, aceeasi perioada si aceeasi zona in care sa expuna. Astfel, ei beneficiaza de publicitatea pe care ne-o facem noi si de oamenii care ar veni in mod normal la targul nostru", a declarat Mihai Daraban, presedintele CCINA Constanta, in cadrul unei intalniri cu reprezentantii mass-media locale. Se pare ca, cel putin in ceea ce priveste organizarea de evenimente, economia de piata si democratia au fost intelese intr-un mod cu totul aparte.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii