Autoritatea Navală Română caută firmă care să se ocupe de întreținerea unui acvariu (document)
Autoritatea Navală Română caută firmă care să se ocupe de întreținerea unui acvariu (document)
05 Sep, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2229
Marime text
- Autoritatea Navală Română organizează licitație publică pentru achiziționarea de servicii de întreținere a unui acvariu.
Valoarea estimată a contractului este de 3.120 lei.
Descrierea contractului
Servicii de întreținere acvariu ANR central.Obiectul contractului va consta în:
- mentenanta lunara (activitati de intretinere specificate in fisa de service) /intretinere acvariu
-asigurare hrana pesti
-asigurarea consumabilelor (aditivi tratare apa, fertilizati specifici acvariului)
astfel:
1.Operatiuni specifice (sifonare, schimbul apei, curatare mecanica)
-verificarea starii acvariului (consemnarea neregulilor si atentionarea clientului despre acestea)
-indepartarea capacelor acvariului
-curatarea baghetelor si a ramforsarilor acvariului
-deconectarea de la alimentarea cu energie electrica
-schimbul de apa in proportie de 20-40 %
-sifonarea faza I simpla a acvariului (baza plantelor, spatii inaccesibile, etc,)
-curatarea peretilor acvariului la interior
-curatarea elementelor de decor si a accesoriilor (incalzitor, aerator)
-curatarea sistemului de filtrare
-inlocuirea componentelor necesare de schimbat, daca este cazul(duze aer, ventuze)
-ajustarea plantelor natural
-sifonarea faza a II a -substratul acvariului
2.Asigurarea substantelor necesare functionarii optime a acvariului
-conditionarea apei si aditivi
-tratamentul chimic al apei folosind substante specifice -adaugarea fertilizantilor specifici pentru plante -asigurarea numarului optim de pesti daca este cazul -asigurarea medicamentelor in cazul imbolnavirii pestilor
3.Testare si verificare
-reintroducerea elementelor curatate (elementele de decor, etc) si pozitionarea lor -asezarea capacelor
-stergerea la exterior a acvariului si a suportului -verificarea si incarcarea hranitorului
-verificarea functionarii sistemului de iluminat, sistemului de aerare, sistemului de incalzire, sistemului de filtrare,
-verificarea stocului de hrana/aditivi
4. Numar de interventii: minim2-maxim 4 (daca este cazul)
Se va semna un contract de servicii cu durata de 12 luni. Modelul de contract este atasat prezentului anunt. In situatia in care sunt obiectiuni la proiectul de contract, respectiv modificari ale clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare de clauze contractuale vor fi formulate in scris cu justificari si vor fi transmise autoritatii contractante odata cu oferta.
Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 8.09.2020, ora 16:07.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
Licitație publică ANR cumpără autoturisme 4x4 prin programul Rabla și Rabla Plus (document)
ANR cumpără servicii de reparații și suport tehnic pentru sistemele informatice RORIS și MSW (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii