Autoritatea Navală Română îşi măreşte flota de şalupe. La ce căpitănii vor ajunge (document)
Autoritatea Navală Română îşi măreşte flota de şalupe. La ce căpitănii vor ajunge (document)
14 Sep, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
3703
Marime text
Contractul de achiziţie „Şalupe_PS_2018: lot 1 - Şalupă de control tip RIB (bombard) - 1 bucată (CZ GR) şi lot 2 - Şalupă corp PAFS (min. 40 CP) - 1 bucată“ este scos la licitaţie de Autoritatea Navală Română. Valoarea contractului este de 273.109 lei.
Şalupele de inspecţie şi control sunt solicitate pentru dotarea căpităniilor zonale, pentru rezolvarea problemelor operative, pentru eficientizarea activităţii curente şi de control, precum şi pentru rezolvarea problemelor administrative.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 3.10.2018, ora 15.00. Ofertele vor fi deschise în aceeaşi zi, la aceeaşi oră. Ofertanţii vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. Ofertantul trebuie să demonstreze că a livrat în ultimii trei ani produse similare cu cele supuse procedurii de atribuire la nivelul unuia sau al mai multor contracte.
Lotul 1 constă în achiziţia unei şalupe de control tip RIB (bombard). Mai exact, Căpitănia Zonală Giurgiu - Oficiul de Căpitănie Snagov a solicitat achiziţia unei ambarcaţiuni pentru controlul navigaţiei-tip RIB pentru întărirea autorităţii căpităniei în zona controlată. Lotul 2 vizează achiziţia unei şalupe corp PAFS (min. 40 CP), în vederea efectuării controalelor în zona de jurisdicţie a Căpităniei Portului Hârşova, care se întinde pe o lungime de 115 km. Pe timpul sezonului cald este necesar un mijloc de deplasare rapid care să acopere o distanţă cât mai mare într-o perioadă scurtă.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Şalupele de inspecţie şi control sunt solicitate pentru dotarea căpităniilor zonale, pentru rezolvarea problemelor operative, pentru eficientizarea activităţii curente şi de control, precum şi pentru rezolvarea problemelor administrative.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 3.10.2018, ora 15.00. Ofertele vor fi deschise în aceeaşi zi, la aceeaşi oră. Ofertanţii vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. Ofertantul trebuie să demonstreze că a livrat în ultimii trei ani produse similare cu cele supuse procedurii de atribuire la nivelul unuia sau al mai multor contracte.
Lotul 1 constă în achiziţia unei şalupe de control tip RIB (bombard). Mai exact, Căpitănia Zonală Giurgiu - Oficiul de Căpitănie Snagov a solicitat achiziţia unei ambarcaţiuni pentru controlul navigaţiei-tip RIB pentru întărirea autorităţii căpităniei în zona controlată. Lotul 2 vizează achiziţia unei şalupe corp PAFS (min. 40 CP), în vederea efectuării controalelor în zona de jurisdicţie a Căpităniei Portului Hârşova, care se întinde pe o lungime de 115 km. Pe timpul sezonului cald este necesar un mijloc de deplasare rapid care să acopere o distanţă cât mai mare într-o perioadă scurtă.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele ce deţin funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Alexandru Mezei - director general, Nicolae Chioibaş - director general adjunct, Zanfir Laurentiu - director Direcţia Inspecţii Siguranţă şi Securitate Navală, Cristina Calintaru - director Direcţia Economică, Brânză Vlăduţ - director C.Z. Galaţi, Florea Stelian - Birou Tehnic C.Z. Galaţi, Stoica Florina - şef Serviciul Financiar Contabil Administrativ C.Z. Galaţi, Virgilica Ciobanu – inspector-şef Inspectoratul Tehnic Galaţi, Lazăr Alexandru - Inspectoratul tehnic C.Z. Giurgiu, Florin Oprea - director C.Z. Giurgiu, Valentin Camberea - Compartiment tehnic C.Z. Giurgiu, Raluca - Alina Muşat - şef Serviciu Investiţii şi Achiziţii Publice, Nuţu Felicia - şef Serviciu Financiar- Contabilitate, Bugete Tarife, Ursache Gilda-Veronica - şef Birou Contabilitate, Vasilescu Naiden Gabriela-Andreea - şef Birou Juridic ş Contencios, Andrei Mihai - director Centrul Maritim de Coordonare, Marieta Hodivoianu - şef Serviciu Financiar Contabilitate Administrativ CZ Giurgiu, Tăbăcaru Daniela - Biroul juridic şi contencios.În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii