Aveţi patru maşini destinate persoanelor hemodializate şi un elicopter bimotor? Puteţi bate palma cu Spitalul Judeţean Constanţa (document)
Aveţi patru maşini destinate persoanelor hemodializate şi un elicopter bimotor? Puteţi bate palma cu Spitalul
17 Nov, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
2139
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa anunţă organizarea unei licitaţii pentru atribuirea contractului „Servicii de transport rutier specializat de pasageri“, în valoare estimată fără TVA cuprinsă între 1.224.000 şi 2.876.400 de lei. Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare a contractului este Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei” Constanţa.
Potrivit anunţului de participare, va fi încheiat un acord-cadru pe o durată de 36 de luni. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 16.12.2016, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 10.01.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 9.588 de lei.
Maşinile trebuie să fie din gama maşinilor de transport pacienţi hemodializaţi cu 6+1 locuri, adecvate pătrunderii în zonele greu accesibile în caz de ninsori abundente, inundaţii. Mai mult, ofertantul trebuie să prezinte documente care să ateste faptul că mijloacele de transport destinate exclusiv acestor servicii au aviz/autorizaţie/acreditare valabilă, emisă în conformitate cu Ordinul 2021/691/2008 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Titlului IV - Sistemul naţional de asistenţă medicală de urgenţă şi de prim ajutor calificat din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările ulterioare.
O altă condiţie este ca ofertanţii să facă dovada punerii la dispoziţia unităţii sanitare a unui elicopter bimotor, în perioada executării contractului, prin prezentarea de documente de proprietate, leasing, închiriere, precontract sau angajament ferm. Societăţile vor mai depune şi o declaraţie cu privire la numărul mediu anual de personal al operatorului economic care prestează servicii şi numărul personalului de conducere din ultimii trei ani.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Potrivit anunţului de participare, va fi încheiat un acord-cadru pe o durată de 36 de luni. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 16.12.2016, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 10.01.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 9.588 de lei.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa; director financiar-contabil - ec. Violeta Androne; director medical - dr. Mihnea Avram; şef Serviciu Achiziţii - jr. Violeta Stoica; consilier juridic - Dafina Chivu; Serviciul Achiziţii - ec. Mărioara Furnică; Serviciul Achiziţii - ec. Ioana Kaminschi; medic-şef Secţia Hemodializă - ş.l. dr. Bogdan Cîmpineanu; medic Hemodializă - dr. Mădălina Corici.Condiţii pentru ofertanţi
Ofertanţii vor prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv anii 2013, 2014, 2015, care trebuie sa fie cel puţin egala cu 958.800 de lei, ce reprezintă valoarea celui mai mare contract subsecvent. De asemenea, aceştia vor prezenta bilanţurile contabile pe ultimii trei ani, respectiv anii 2013, 2014, 2015 / un extras din acestea sau alte documente echivalente din care să rezulte cifra de afaceri. Nu în ultimul rând, va fi depusă şi lista principalelor servicii prestate în ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. Ofertantul va mai face dovada deţinerii în proprietate, leasing, închiriere a cel puţin patru mijloace de transport necesare deplasării persoanelor hemodializate.Maşinile trebuie să fie din gama maşinilor de transport pacienţi hemodializaţi cu 6+1 locuri, adecvate pătrunderii în zonele greu accesibile în caz de ninsori abundente, inundaţii. Mai mult, ofertantul trebuie să prezinte documente care să ateste faptul că mijloacele de transport destinate exclusiv acestor servicii au aviz/autorizaţie/acreditare valabilă, emisă în conformitate cu Ordinul 2021/691/2008 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Titlului IV - Sistemul naţional de asistenţă medicală de urgenţă şi de prim ajutor calificat din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările ulterioare.
O altă condiţie este ca ofertanţii să facă dovada punerii la dispoziţia unităţii sanitare a unui elicopter bimotor, în perioada executării contractului, prin prezentarea de documente de proprietate, leasing, închiriere, precontract sau angajament ferm. Societăţile vor mai depune şi o declaraţie cu privire la numărul mediu anual de personal al operatorului economic care prestează servicii şi numărul personalului de conducere din ultimii trei ani.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii