Aviz consumatorilor. Aplicația MyEnel nu este disponibilă
Aviz consumatorilor. Aplicația MyEnel nu este disponibilă
11 Apr, 2024 12:09
ZIUA de Constanta
1733
Marime text
Consumatorii care au cont pe aplicația mobilă MyEnel nu o mai pot utiliza pentru o perioadă.
Cei care vor să intre în aplicație pentru plata facturii sau alte operațiuni primesc următorul mesaj:
De asemenea, abonații au primit pe email și acest mesaj:
„Aplicația MyEnel nu mai e disponibilă”
„Începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu 10 aprilie, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare
Android și iOS vor putea descărca noua aplicație myPPC în zilele următoare.”
La fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare”.
Citește și
Mai multe zone din Stațiunea Mamaia, Năvodari, Cernavodă și Fântânele, fără energie electrică astăzi
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii