Bani publici pentru postări pe Facebook CJC a mai făcut un pas pentru organizarea Sărbătorii Vinului Dobrogean (document)
Bani publici pentru postări pe Facebook: CJC a mai făcut un pas pentru organizarea Sărbătorii Vinului Dobrogean
27 Aug, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
3385
Marime text
Consiliul Județean Constanța (CJC) anunță organizarea și desfășurarea unei licitații pentru atribuirea contractului „Servicii de promovare prin concept creativ și grafic unitar al elementelor de promovare și material pentru promovarea evenimentului Sărbătoarea Recoltei și a Vinului Dobrogean - Ediția 2016”, eveniment ce urmează să aibă loc în perioada 23 septembrie - 2 octombrie 2016, în Pavilionul Expozițional, conform unei hotărâri a CJC din data de 17 august 2016.
Contractul are o valoare estimată de 108.353,00 de lei fără TVA, iar criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preț, conform anunțului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro. Agenții economici care doresc să câștige acest contract trebuie să depună ofertele până la 1 septembrie 2016, ora 15.00.
În secţiunea "Documente", puteţi consulta anunţul de participare al licitaţiei la care facem referire în cadrul articolului.
Contractul are o valoare estimată de 108.353,00 de lei fără TVA, iar criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preț, conform anunțului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro. Agenții economici care doresc să câștige acest contract trebuie să depună ofertele până la 1 septembrie 2016, ora 15.00.
Iată pe ce se duc banii publici…
Cu alte cuvinte, printre altele, CJC își propune să achiziționeze 21 de bannere, 1.500 de afișe, 45.000 de flyere, 5.000 de pliante, 300 de invitații tip A4, 100 de mape de presă, 5.000 de stegulețe, 300 de diplome de participare A4 și 15.000 de stickere. Din aceiași bani, pentru acest eveniment, CJC ar vrea să-și plătească și o campanie în social media, care se va derula timp de 15 zile. În această perioadă, pe pagina de Facebook a evenimentului vor fi postate câte patru mesaje sau fotografii.Condiții pentru ofertanți
Din echipa ofertantului care dezvoltă conceptul evenimentului trebuie să facă parte un art director, cu studii superioare în domeniu și experiență de minimum trei ani, un copywriter, cu studii de specialitate și experiență de trei ani dovedită, și un tehnoredactor cu experiență.În secţiunea "Documente", puteţi consulta anunţul de participare al licitaţiei la care facem referire în cadrul articolului.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- nicolae 02 Sep, 2016 18:14 au terminat de reparat scolile? au terminat de reparat trotuarele? sau pentru astea nu samt bani ?cine sant beneficiarii contractelor pentru aceste materiale si ce partide sustin ????