Baza Logistică Navală din Constanța cumpără emailuri, vopseluri, grunduri și diluanți în valoare de un milion de euro! Vezi ce lucrări are în plan (DOCUMENTE)
Baza Logistică Navală din Constanța cumpără emailuri, vopseluri, grunduri și diluanți în valoare de un
31 Jul, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
665
Marime text
Baza Logistică Navală din Constanța (U.M. 02022) a publicat luni, 29 iulie 2024, pe SEAP, un anunț de participare pentru achiziția a emailuri, vopseluri, grunduri și diluanți, necesare pentru mentenanţa tehnicii din înzestrarea Forţelor Navale.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor 15 zile. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Potrivit licitațiapublica.ro, Baza Logistică Navală este dispusă să ofere 5.004.936,00 lei (1.005.956,63 euro) pentru emailuri, vopseluri, grunduri și diluanți.
Autoritatea contractantă a specificat că limita de depunere a ofertelor este pe 02.09.2024, ora 15:00 și că numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor este de 15 zile. Autoritatea contractantă anunță că va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Cerința principală a autorității contractante este ca ofertanții să demonstreze că în ultimii 3 ani (calculați până la data limită de depunere a ofertelor) au furnizat produse similare cu cele care fac obiectul acordului cadru, în valoare cumulată egală sau mai mare decât:
- 2.154.188,00 lei - pentru lotul 1 - Email alchidic, grund alchidic și diluant;
- 26.505,00 lei - pentru lotul 2 - Vopsea antimagnetică;
- 161.591,00 - pentru lotul 3 – Vopsea alchidică ignifugă, grund și diluant;
- 23.234,00 lei - pentru lotul 4 – Email auto, grund auto și diluant;
- 136.950,00 lei - pentru lotul 5 – Vopsea epoxidică, grund și diluant, la nivelul unui contract sau a mai multor contracte.
Prin produse similare se înțelege, numai acele produse livrate care au caracteristici similare, care îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiţii:
a) sunt destinate unor utilizări identice sau similare;
b) fac parte din gama normală de produse care sunt furnizate/comercializate de către operatori economici cu activitate constantă în sectorul respectiv.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității/entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
1. conducătorul autorităţii contractante: Zaharia Milu-Constantin - Comandant;
2. membrii organelor decizionale ale autorităţii contractante ce au legătură cu procedura de atribuire:
- Munteanu Valentin – Locţiitor comandant;
- Fluture Gigi – Șef Stat Major;
- Ablai Cristina Lucia – Contabil Șef;
- Hapa Elena – Șef Compartiment Salarizare;
- Manolache Cristina – Economist;
- Preda Mădălina – Consilier juridic şef;
- Olteanu Ioana – Consilier juridic;
3. alte persoane din cadrul autorităţii contractante ce pot influenta conţinutul documentaţiei de atribuire și/sau procedura de atribuire: Comisia de evaluare: Rusu Bogdan, Dobrin Cătălin-Cristian,Cîrlan George Mădălin, Mărășescu Simona. Membri de rezervă: Diaconu Roxana-Alexandra, Kmen Flaviu, Miron Mihai, Tudosie Victor.
Ofertele vor fi transmise la Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanța Adresa: Strada: Fulgerului, nr. 99 Tipul juridic al cumparatorului: Autoritate guvernamentală centrală Cod fiscal:14810074 Cod postal:900371 Cod NUTS:RO223 Constanta Localitate:Constanta Tara:Romania E-mail:um02022@navy.ro Telefon:+40 241655650 Fax:+40 241610064 Adresa Internet (URL):https://www.bazanavala.ro Adresa profilului cumparatorului:https://www.e-licitatie.ro
Baza Logistică Navală Constanța atrage atenția că va informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare la rezultatul selecţiei, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială, ori după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. În cadrul comunicării, autoritatea/entitatea contractantă va informa ofertantul/ofertanţii câştigător/câştigători cu privire la acceptarea ofertei/ofertelor prezentate. Autoritatea/entitatea contractantă va informa ofertanţii/candidaţii care au fost respinşi sau a căror ofertă nu a fost declarată câştigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective.
În secțiunea Documente poate fi consultat anunțul de participare în integralitate, împreună cu documentația aferentă procedurilor de participare la licitație.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Consiliul Local Castelu, județul Constanța organizează licitație pentru un sistem de cântărire autovehicule (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii