Bogdan Despescu va coordona mai puține structuri din cadrul MAI. Cum au fost repartizate
Bogdan Despescu va coordona mai puține structuri din cadrul MAI. Cum au fost repartizate
29 Jan, 2021 00:00
ZIUA de Constanta
2802
Marime text
- În Monitorul Oficial al României a fost publicat ordinul prin care sunt delegate competențele în MAI
- De altfel, între ministru și secretarii de stat Raed Arafat și Bogdan Despescu a fost făcută o împărțire a structurilor
A fost publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 84, din 27 ianuarie 2021, Ordinul nr. 17/2021 pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 155/2019 privind coordonarea activității și delegarea unor competențe în cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
Ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode va prelua, conform modificărilor aduse prin acest ordin publicat miercuri în Monitorul Oficial de la Bogdan Despescu coordonarea următoarelor structuri:
- Corpul de control al ministrului;
- Direcția audit public intern;
- Direcția generală management operațional;
- Direcția informare și relații publice;
- Unitatea de politici publice;
- Direcția generală de protecție internă;
- Direcția generală anticorupție.
- prefectul, cu privire la activitățile operaționale în situații de urgență, potrivit art. I alin. (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situațiilor de urgență, precum și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr. 104/2014, cu modificările și completările ulterioare;
- Inspectoratul General pentru Situații de Urgență;
- Inspectoratul General de Aviație al Ministerului Afacerilor Interne;
- Direcția generală management urgențe medicale;
- Direcția medicală.
- Direcția generală urgențe medicale
- Direcția suport decizional
Astfel, Bogdan Despescu va avea în subordine și coordonare următoarele structuri: Poliția Română, Jandarmeria Română, Poliția de Frontieră, Inspectoratul General pentru Imigrări, Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, Agenția Națională Împotriva Traficului de Persoane, Agenția Națională Antidrog.
Conform textului, Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 155/2019 privind coordonarea activității și delegarea unor competențe în cadrul Ministerului Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1055 din 31 decembrie 2019, se modifică și se completează după cum urmează:
„1. Articolul 1 se modifică și va avea următorul cuprins:
Art. 1. -
Activitatea unităților aparatului central al Ministerului Afacerilor Interne și a unităților, instituțiilor și structurilor aflate în subordinea/în cadrul Ministerului Afacerilor Interne este coordonată de persoanele stabilite de prezentul ordin."
2. După articolul 1 se introduce un nou articol, articolul 11, cu următorul cuprins:
Art. 11. -
Ministrul afacerilor interne coordonează:
a) Corpul de control al ministrului;
b) Direcția audit public intern;
c) Direcția generală management operațional;
d) Direcția informare și relații publice;
e) Unitatea de politici publice;
f) Direcția generală de protecție internă;
g) Direcția generală anticorupție."
3. La articolul 2 alineatul (1), literele a) -g) se abrogă.
4. Articolul 4 se modifică și va avea următorul cuprins:
Art. 4. -
Secretarul de stat, șef al Departamentului pentru Situații de Urgență, coordonează:
a) prefectul, cu privire la activitățile operaționale în situații de urgență, potrivit art. I alin. (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situațiilor de urgență, precum și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr. 104/2014, cu modificările și completările ulterioare;
b) Inspectoratul General pentru Situații de Urgență;
c) Inspectoratul General de Aviație al Ministerului Afacerilor Interne;
d) Direcția generală urgențe medicale;
e) Direcția generală pentru protecție civilă;
f) Direcția suport decizional;
g) Direcția medicală."
5. La articolul 5, litera c) se abrogă”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii