Boom de patru milioane de lei la RAJDP, pentru documentaţiile topografice şi cadastrale
Boom de patru milioane de lei la RAJDP, pentru documentaţiile topografice şi cadastrale„Şi pe mine m-a surprins că am fost singurii care am participat la licitaţie, dar se poate să se fi întâmplat asta din cauza vremii, mai ales că licitaţia s-a ţinut pe 3 ianuarie", ne-a spus administratorul societăţii câştigătoare, Marian Mazilu
Surprinzător sau nu, societatea câştigătoare a fost singura care şi-a depus oferta. Potrivit anunţului de atribuire nr. 104748/30.03.2011, pe 25 ianuarie, contractul a fost predat pentru 4.455.000 de lei fără TVA, cu 45.000 de lei mai puţin decât suma maximă pe care autoritatea contractantă era dispusă să o achite pentru acest contract. Anunţul de participare la licitaţia care are ca obiect „Întocmirea documentaţiilor topografice şi cadastrale şi înscrierea în cartea funciara a drepturilor reale imobiliare" a fost publicat de RAJDP anul trecut în luna noiembrie. Potrivit contractului, prin realizarea acestor servicii de cadastru şi topografie se va asigura identificarea şi evidenţa exactă a suprafeţelor de teren aferente imobilelor aflate în proprietatea sau administrarea RAJDP Constanţa, clarificarea regimului juridic pentru aceste imobile în sensul înscrierii în cartea funciară şi în registrele cadastrale a proprietarului şi a administratorului, unde este cazul. De asemenea, se va crea suportul topografic necesar proiectării şi punerii în operă a lucrărilor planificate pentru dezvoltarea infrastructurii judeţului (căi de acces, baze de producţie, exploatări de suprafaţa - cariere de piatră).
Cu alte cuvinte, se vor achiziţiona servicii de cadastru şi topografie pentru terenuri şi construcţii care aparţin sau care sunt ori vor fi chiar şi temporar în administrarea RAJDP-ului.
A derulat şi contracte de la CJC
Tot cei de la SC Topocad Serv SRL s-au ocupat şi de realizarea serviciilor de cadastru şi intabulare pentru terenurile şi clădirile a trei instituţii de învăţământ cu regim special, contract scos la mezat de către Consiliul Judeţean Constanţa în mai 2008, adjudecat pentru 88.469 lei fără TVA. Mai mult, tot de la CJC, aceeaşi societate a mai primit o suplimentare la contractul privind „Serviciile de cadastru pentru clădirea Policlinica 2, în vederea accesării de fonduri nerambursabile pentru proiectul «Reabilitare infrastructura, modernizare, echipare şi dotare ambulatorie pentru Policlinica 2». Contractul a fost predat celor de la Topocad Serv pentru 81.519 lei fără TVA.
„Contractul ar fi bun dacă nu ar fi un acord cadru"
Societatea constănţeană înfiinţată în 2002, care avea ca obiect „Activităţi de proiectare, urbanism, inginerie şi alte servicii tehnice", îi avea ca acţionari la acel moment pe Marian Mazilu, pe Liliana Bontaş şi pe Carmen Elena Mazilu, cu 35%, 35%, respectiv 30% din acţiuni. În 2008, potrivit vrăjitorul.eu, la obiectul iniţial de activitate al societăţii a fost adăugat „Activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea", devenind obiectul principal de activitate al firmei. Totodată, în acelaşi act se precizează că firma şi-a schimbat sediul pe bulevardul Tomis nr. 121, etaj 1, ap.1.
Potrivit datelor publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a-IV-a, nr. 951/15.III.2010, Marian Mazilu a rămas singurul asociat în firmă deţinând 100% din acţiuni. În acelaşi act este prevăzut că firma îşi schimbă din nou sediul social pe strada Miron Costin nr. 26, cam. 3 - 4. Mai mult, aşa cum se arată pe site-ul Consiliului Judeţean Constanţa, un anume Marian Mazilu apare ca şef de carieră la Pantelimon, la cariera SC Nico Explo Car SRL, societate care momentan are întreruptă activitatea.
Contactat telefonic, administratorul firmei, Marian Mazilu, ne-a declarat că nu are nicio legătură cu cariera Pantelimon şi nici nu a avut vreodată. În schimb, în ceea ce priveşte contractul pe care l-a câştigat de la RAJDP, administratorul firmei s-a declarat foarte încântat şi surprins că a fost singurul participant la licitaţie. „Şi pe mine m-a surprins că am fost singurii care am participat la licitaţie, dar se poate să se fi întâmplat asta din cauza vremii, mai ales că licitaţia s-a ţinut pe 3 ianuarie". Cât despre raportul dintre valoarea contractului şi numărul de ani pe care se întinde acesta, administratorul firmei ne-a spus că acest contract „ar fi bun dacă nu ar fi un acord cadru". „Clauzele în acordul cadru şi contractele subsecvente spun că, în ciuda faptului că am semnat, dacă autoritatea contractantă nu mai are finanţare şi nu ne dau bani, noi nu avem cum să comentăm. Acordul cadru trebuie să fie un nivel minim şi unul maxim de lucrări. Până acum, nu am început nicio lucrare pentru că sunt nişte probleme cu nişte acte, s-a schimbat ceva la cadastru. Aştept cu mare interes să ne începem treaba", a mai spus Mazilu. Cât despre colaborarea cu CJC, administratorul societăţii a precizat că a avut doar colaborări punctuale, nu într-un acord cadru. „Cu instituţiile statului sunt mereu probleme, nu este o colaborare la fel de bună ca şi în cazul unor persoane fizice. Banii îţi vin la finalul lucrării, dar tu trebuie să acoperi cheltuielile până atunci", a conchis acesta.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp