Caietul de sarcini pentru licitația de întreținere a zonei centrale a municipiului Constanța estimată la 5,6 milioane de euro a fost contestată la CNSC! (DOCUMENTE)
Caietul de sarcini pentru licitația de întreținere a zonei centrale a municipiului Constanța estimată la 5,6
17 Oct, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
759
Marime text
- Primăria Constanța a inițiat la începutul acestei luni o nouă licitație care vizează artera pietonală Ștefan cel Mare din Constanța
- Acordul-cadru cu o durată de 48 de luni este estimat până la 28.004.967,10 lei, maximum 5,6 milioane de euro
- Este vorba lucrări de reparaţii generale şi de renovare, lucrări de întreținere și menținere a dotărilor urbane, spații verzi și iluminat public situate pe strada Ştefan cel Mare din municipiul Constanţa
- Termenul-limită pentru primirea ofertelor este 04 noiembrie 2024, ora 15.00 în SEAP
- Potrivit SEAP, pentru această procedură de achiziție, a fost înregistrată la CNSC contestația nr. 3.578 pe data de 14 octombrie 2024. Dosarul se află la completul C9
Primăria Constanța a inițiat la începutul acestei luni o nouă licitație care vizează artera pietonală Ștefan cel Mare din Constanța.
Acordul-cadru cu o durată de 48 de luni este estimat până la 28.004.967,10 lei, maximum 5,6 milioane de euro.
Este vorba lucrări de reparaţii generale şi de renovare, lucrări de întreținere și menținere a dotărilor urbane, spații verzi și iluminat public situate pe strada Ştefan cel Mare din municipiul Constanţa.
Obiectul acordului cadru constă în achiziția lucrărilor de întreținere și menținere a investițiilor realizate în cadrul proiectului de Mobilitate Pietonală din Zona Centrală situate pe strada Ștefan cel Mare din municipiul Constanța, tronson cuprins între Restaurant Zorile (către faleză) şi strada Atelierelor din municipiul Constanţa, în vederea menţinerii parametrilor de exploatare estetici, igienici şi funcţionali.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța; Ionut Rusu, viceprimar al municipiului Constanța; Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu-Consiliul local Constanța; Georgeta Gheorghe, director executiv Direcția financiară; Oana Dobre, șef serviciu Financiar buget; Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate; Daniela Ilie, inspector Direcția financiară; Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția logistică; Andreea Stan, director executiv adjunct Directia logistică; - Raluca Florența Georgescu, director general Direcția servicii publice și Elena Bănică, șef serviciu Directia servicii publice.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor este 04 noiembrie 2024, ora 15.00 în SEAP.
Potrivit SEAP, pentru această procedură de achiziție, a fost înregistrată la CNSC contestația nr. 3.578 pe data de 14 octombrie 2024. Dosarul se află la completul C9.
Firma contestatoare, din informațiile noastre una dintre cele mai importante companii din Constanța a solicitat :
- admiterea contestației așa cum a fost ea formulate;
- modificarea documentației de atribuire astfel încât procedura de achiziție să fie împarțită pe loturi, corespunzător celor trei domenii distincte - lucrări de instalații electrice, servIcii de reparare întreținere a mobilierului, amenajare întreținere a spațiilor verzi;
- clarificarea criteriilor de participare, astfel încât sä fle posibilă depunerea de oferte pentru unul sau mai multe loturi individuale, fie funcție de capacitatea ofertantului;
- revizuirea cerințelor de dotare astfel încât acestea să fie incluse în mod corect în fișa de date a achizitiei;
- modificarea criteriului de atribuire astfel încât experiența șefului de echipă să fie solicitată doar în domeniile strict relevante pentru specificul lucrărilor ce urmează să fie efectuate;
- clarificarea și adaptarea cerințelor în funcție de complexitatea fiecărui tip de activitate, astfel încât să se asigure o participare echitabilă și să se evite restrângerea nejustificată a competiției;
- suspendarea procedurii de atribuire până la soluționarea prezentei contestații;
- anularea procedurii dacă nu se pot adopta măsuri de remediere.
Contestația integrală și caietul de sarcini al achiziției pot fi consultate în secțiunea „documente".
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații Constanța Primăria vrea să plătească 500.000 de euro pentru servicii de curățenie pentru strada Ștefan cel Mare din municipiu!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii