Camera Deputaților cumpără servicii de transport aerian pentru parlamentari, inclusiv pe ruta București-Constanța
Camera Deputaților cumpără servicii de transport aerian pentru parlamentari, inclusiv pe ruta București-Constanța
12 Dec, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2550
Marime text
- Camera Deputaților achiziționează servicii de transport aerian pentru deputaţi, pe rutele naţionale interne, pentru perioada 01.05 - 31.12.2021
- Valoarea estimată în lei fără TVA este cuprinsă între: 2.665.768,07 lei și 3.983.652,10 lei
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18.01.2021, ora 15:00 în SEAP
Camera Deputaților achiziționează servicii de transport aerian pentru deputaţi, curse regulate, pe rutele naţionale interne, operabile de către companii aeriene, defalcate pe 12 loturi, pentru perioada 01.05 - 31.12.2021.
Conform caietului de sarcini, se vor achiziționa curse regulate, pe rutele naţionale interne, operabile de către companii aeriene, astfel: din Bucureşti spre Bacău şi retur - Lot 1, din Bucureşti spre Baia Mare şi retur - Lot 2, din Bucureşti spre Cluj Napoca şi retur - Lot 3, din Bucureşti spre Iaşi şi retur –Lot 4, din Bucureşti spre Oradea şi retur - Lot 5, din Bucureşti spre Satu Mare şi retur - Lot 6, din Bucureşti spre Sibiu și retur - Lot 7, din Bucureşti spre Suceava şi retur - Lot 8, din Bucureşti spre Târgu Mureș şi retur - Lot 9, din Bucureşti spre Timişoara şi retur - Lot 10, din Bucureşti spre Constanţa şi retur - Lot 11, din Bucureşti spre Arad şi retur - Lot 12.
Valoarea estimată în lei fără TVA este cuprinsă între: 2.665.768,07 lei și 3.983.652,10 lei.
Valoarea minimă estimată a contractelor ( 2.655.768,07 lei fără TVA) reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri pentru perioada mai-decembrie 2021 (în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele).
Valoarea maximă estimată a contractelor ( 3.983.652,10 lei fără TVA) reprezintă valoarea estimată ce conține și valoarea posibilelor suplimentări pânaă la 30.04.2022.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante, în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Silvia Claudia Mihalcea - Secretar General, Tobă Georgică - Secretar General Adjunct interimar, Adriana Roxana Tudorancea - șef departament, Alexandra Oprea- Director, Florentina Roșca- șef Serviciu, Ofelia Toia - consilier parlamentar, Gina Bara- consilier parlamentar, Daniela Marinela Bratu - consilier parlamentar, Iulian Mihai- consilier parlamentar, Florentina Mihaela Pop - consilier parlamentar, Elena Madalina Vâlcea - consilier parlamentar, Răzvan Pahonțu- șef Birou, Aurel Olaru- consilier parlamentar, Armando George Rădoi - consilier parlamentar, Renatte Elisabeta Margaritescu- Director, Dragoș Constantin Conovaru - șef Serviciu, Florina Mirona Simion- consilier parlamentar, Anca Corina Diaconescu - consilier parlamentar, Cristiana-Alexandra Iancu- consilier parlamentar, Alina-Ionela Pricop - consilier parlamentar și Elena Mihalache - consilier parlamentar.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18.01.2021, ora 15:00 în SEAP.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii