Campanie de promovare a ofertei educaționale Universității Ovidius din Constanța, la Mardin, în Turcia
Campanie de promovare a ofertei educaționale Universității Ovidius din Constanța, la Mardin, în Turcia


Potrivit sursei citate, campania „Be a student at Ovidius” vizează promovarea ofertei educaționale a universității în rândul elevilor care studiază la diferite licee din străinătate, precum și prezentarea oportunităților de care aceștia vor beneficia, în calitate de studenți ai UOC.
Proiectul „Extinderea strategiei de internaționalizare și creșterea vizibilității Universității Ovidius din Constanța prin acțiuni de promovare în plan internațional ca universitate multiculturală comprehensivă” (ESPERO), cod CNFIS-FDI-2022-0532, are o valoare totală de 311.500 lei și este unul dintre cele șapte proiecte ale UOC, finanțate de Ministerul Educației prin Fondul de Dezvoltare Instituțională.„Activitatea s-a desfășurat la liceul Mardin Fen Lisesi, unde le-am oferit elevilor informații despre programele de studii, criteriile de admitere, facilitățile oferite de UOC, dar și detalii legate de obiectivele turistice din orașul Constanța și din împrejurimi. De asemenea, în cadrul vizitei am discutat cu reprezentanții conducerii unității de învățământ și am stabilit semnarea unui protocol de colaborare, în vederea dezvoltării relațiilor dintre universitatea noastră și liceul Mardin Fen Lisesi. În perioada următoare, campania „Be a student at Ovidius” va continua și în alte țări, precum Maroc, Albania și Tunisia, unde ne vom întâlni cu viitori candidați internaționali la programele noastre de studii”, precizează prof. univ. dr. Cristina Duhnea.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp