Campionii de la Mangalia „Magic Time X", locul I la Campionatul National de Yachting
Campionii de la Mangalia: „Magic Time X", locul I la Campionatul National de YachtingFinal fără surprize la Campionatul Naţional al României la Yachting Off-Shore
După ultimele două zile ale competiţiei, echipajul yachtului „Magic Time X" şi-a adjudecat titlul de Campion Naţional ai României la Yachting Off-shore - Mangalia 2009.
Festivitatea de premiere a fost oficiată de către juriu, în prezenţa preşedintelui Federaţiei Române de Yachting, arhitect Mihai Butucaru, şi a altor doi organizatori ai etapelor acestei importante competiţii. În scurta sa alocuţiune, Mihai Butucaru a mulţumit participanţilor pentru entuziasmul de care dau dovadă în această perioadă de criză, transformând un hobby într-un sport adevărat. În deschidere, au fost premiaţi patru tineri - „tinere speranţe", pentru pasiunea cu care practică acest sport.
Amintim că juriul a fost format din: preşedinte Dan Mitici (judecător internaţional), ofiţer de cursă principal Radu Marian, preşedintele Comitetului de Yachting Offshore al Federaţiei Române de Yachting, Lucian Dragomir, şi directorul Departamentului de Marketing şi Comunicare al principalului sponsor, AEG Electrolux, Carmen Georgescu.
La clasa IRC 3, locul III a fost ocupat de echipajul navei „Maria", pe locul II se situează ambarcaţiunea „Luna", iar locul I a revenit echipajului de pe „Tomis". La clasa IRC 2, premiul al III-lea s-a acordat ambarcaţiunii „Indigo", premiul al II-lea a fost primit cu aplauzele de rigoare de echipajul de pe „Geronimo", iar premiul I a fost oferit velierului „Hacuna Matata".
Premierea navelor din clasa IRC 1 a început cu ocupanţii celui de-al treilea loc pe podium, echipajul ambarcaţiunii „Pisellina". Au urmat ocupanţii locului II - ambarcaţiunea „Life", iar locul I a revenit, fără nicio surpriză, conform aşteptărilor, ambarcaţiunii „Magic Time X".
Skipper-ul, Cristian Băisan, a ridicat cupa victoriei, iar colegii l-au răsplătit cu o baie de şampanie. „Magic Time" este un yacht din seria X35, cu o valoare de 200.000 de euro, serie care a cunoscut un succes atât de mare, încât a ajuns să deţină propria clasă, de sine stătătoare. Pentru a întreţine un astfel de vas, ne spune Cristian Băisan, este nevoie de circa 6.000 de euro/lună. Cele mai mari costuri sunt însă investiţiile în echipamente. De exemplu, velele, care „ţin" doar un sezon, ajung la... 35.000 de euro!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
- Tudor Robert 05 Oct, 2009 01:53 Multumim organizatorilor si juriului care au dat de dovada de corectitudine !