Transformare spectaculoasă a Aeroportului Băneasa. Motivul pentru care avioanele vor putea decola și vor ateriza doar între 6 dimineața și 10 seara (galerie FOTO)
Transformare spectaculoasă a Aeroportului Băneasa. Motivul pentru care avioanele vor putea decola și vor ateriza- Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa - Aurel Vlaicu va fi operaţional la capacitate maximă din primăvara anului 2022, după lucrările de reabilitare care au durat doi ani.
În acest moment este folosit doar de cei cu avioane personale sau de curse speciale, informează Vitalie Cojocari.
Aeroportul nu funcționa la capacitate normală de aproximativ10 ani. Clădirea avea nevoie de consolidare urgentă și a fost închisă parțial.
După ce au investit aproximativ 14 milioane de euro în clădirea monument istoric, autoritățile anunță că este gata să primească pasagerii curselor de linie. Asta se va întâmpla de la începutul anului viitor.
Urmează montarea echipamentelor altor instituţii conectate cu aeroportul, precum poliţia de frontieră şi cei care asigură securitatea pasagerilor, urmând ca anul viitor, probabil în martie-aprilie, să putem să avem aeroportul operaţional 100%", a menționat George Dorobanţu, directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.
Dacă acum 10 ani pe acest aeroport aterizau în special cursele low cost, după modernizare, aeroportul va primi companii care își permit să plătească mai mult. În principiu, va costa cu 1 euro mai mult pe fiecare pasager decât pe Otopeni.
Aeroportul Băneasa a fost înghițit de oraș, așa că va avea un program care să respecte liniștea locuitorilor din zonă. Avioanele vor putea decola și vor ateriza doar între 6 dimineața și 10 seara.
Zonele VIP, dar și cele ale angajaților arată modern, însă constructorul a încercat să păstreze atmosfera istorică a aeroportului.
Aeroportul va putea procesa cel puţin 200 de pasageri pe oră, iar echipamentele montate sunt de ultimă generaţie, scrie Agerpres.
Și aeroportul Otopeni va intra într-o perioadă de retehnologizare.
Pe termen lung, vrem să ajungem la o capacitate anuală de aproximativ un milion de pasageri, poate chiar mai mare, iar targetul nostru este să ne axăm pe zborurile business şi pe cele charter.
Putem opera doar în intervalul orar 6 dimineaţa - 10 seara, adică doar pe anumite segmente de pasageri.
Un alt obiectiv este ca acest aeroport să fie un buffer pentru Otopeni, în perioadele aglomerate, care să preia o parte din zborurile de pe Otopeni, a mai spus şeful CNAB.
Mai multe imagini în galeria foto.
Sursă foto: Facebook/Vitalie Cojocari
Citește și: Aeroportul Băneasa se va redeschide la primăvară, la capacitate maximă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp