Când va avea loc deschiderea ofertelor Contractul de salvamar și prim ajutor pe plajele din Constanța și Mamaia pentru 2023, estimat la 3.5 milioane de lei fără TVA (DOCUMENT)
Când va avea loc deschiderea ofertelor: Contractul de salvamar și prim ajutor pe plajele din Constanța și Mamaia
13 Apr, 2023 00:00
ZIUA de Constanta
1604
Marime text
- Primăria Constanța organizează în data de 24.04.2023, ora:13:00, procedura proprie privind atribuirea contractului având ca obiect: „Serviciul de Salvare acvatică- salvamar și de prim ajutor pe plajele din Constanța și stațiunea Mamaia"
- Valoarea estimată este de 3.446.675 lei fără TVA
- Durata contractului va fi de 109 zile, în perioada 15.05.2023-31.08.2023
- Termenul limită de primire oferte este 24.04.2023, ora 11:00
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este: „cel mai bun raport calitate-preţ”
Primăria Constanța organizează în data de 24.04.2023, ora:13:00, procedura proprie privind atribuirea contractului având ca obiect: „Serviciul de Salvare acvatică- salvamar și de prim ajutor pe plajele din Constanța și stațiunea Mamaia".
Valoarea estimată este de 3.446.675 lei fără TVA.
Durata contractului va fi de 109 zile, în perioada 15.05.2023-31.08.2023.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chițac, primar; Ionuț Rusu, viceprimar; Florin-Daniel Cocargeanu, viceprimar;Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu;Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct;Oana Dobre, șef serviciu;Lenuța Petcu, șef serviciu; Alin Cezar Vintilă, director executiv; Andreea Drăgan, director executiv adj.; Georgescu Raluca Florenta,director general și Itoafă Cristina Laurenția, șef serviciu.
Pentru demostrarea îndeplinirii cerinței, înainte de semnarea contractului , ofertantul va prezenta lista cu personalul nominalizat pentru indeplinirea contractului, conform anexei 2 la caietul de sarcini, insotita de documente din care să reiasă calificarea: 1. Certificat de salvator acvatic, eliberat de o instituție acreditată ce are ca obiect de activitate organizarea de cursuri de atestare în meseria de salvamar conform prevederilor art. 7 alin. (2) din anexa la HG nr. 1136/2007, 2. Personalul care conduce ambarcațiunile va deține obligatoriu Brevet sau Certificat de capacitate corespunzător tipului de ambarcațiune, conform Ordin 534/2007 pentru aprobarea regulamentului privind criteriile minime de pregătire și perfecționare și condițiile de obținere a certificatelor internaționale de conducător de ambarcațiune. 3. Personalul de prim ajutor va prezenta diploma/certificate de absolvire care să ateste pregătirea profesională.
Garanția de participare se va depune în contul RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Constanța, Cod fiscal 4785631.
Garanția de bună execuție este de 5% din prețul contractului, fără TVA, reprezentând garanţia furnizată de către executant în scopul asigurării Beneficiarului de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Termenul limită de primire oferte este 24.04.2023, ora 11:00.
Ofertele se vor deschide în data de 24.04.2023, ora 13:00, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, din B-dul Tomis nr. 51.
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este: „cel mai bun raport calitate-preţ”, vezi secțiunea „documente".
Vă reamintim că în anii precedenți, Serviciul de salvamar a fost asigurat de Asociația Națională a Scafandrilor Profesioniști și Salvamarilor din România (ANSPSR).
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Asociația fondată de răposatul Gheorghe Oancea a câștigat contractul de salvamar și prim ajutor pe plajele din Constanța și Mamaia (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii