Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
12:18 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cât costă curăţenia în spaţii de servicii, parcări şi centre de întreţinere de pe autostrăzile A2 şi A4 (document)

ro

31 Jul, 2019 00:00 1834 Marime text
Contractul „Servicii de ordine şi curăţenie în spaţii de servicii, parcări şi CIC-uri de pe autostrăzile A2 şi A4 (acord-cadru de 4 ani)“ va goli conturile Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA cu peste 19 milioane de lei.
 
DRDP Constanţa, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, va organiza şi desfăşura o procedură publică pentru atribuirea contractului „Servicii de ordine şi curăţenie în spaţii de servicii, parcări şi CIC-uri (centre de întreţinere şi coordonare) de pe autostrăzile A2 şi A4 (acord-cadru de 4 ani)“, în valoare estimată de 19.020.998,83 de lei. Termenul-limită pentru primirea ofertelor este 2.09.2019, ora 15:00. Ofertele depuse vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră.
 
Acordul-cadru se va încheia cu următoarea clauză suspensivă: „Acordul-cadru poate înceta înainte de împlinirea celor 4 ani, dacă cele 24 de spaţii de servicii şi/sau cele 4 CIC-uri, de pe tronsonul de autostrada A2 km 64+000 - km 211+980 şi A4 km 0+000 - 21+760, vor fi concesionate conform Strategiei CNAIR în vederea integrării reţelei naţionale în Reţeaua Trans-Europeană de Transport (TEN-T)“. Contractul va fi executat la DRDP Constanţa - Spaţii de servicii, parcări şi CIC-uri de pe Autostrada A2, Km 64+000-km 211+980 şi A4 km 0+000-21+760, judeţele Călăraşi, Ialomiţa şi Constanţa.
 
Asigurarea ordinii, a curăţeniei şi a întreţinerii în cele 28 de spaţii de servicii şi CIC-uri de pe Autostrada A2, sector Lehliu - Cernavodă, km 64+000 - km 211+980 şi A4, Sector Ovidiu -Agigea, km 0+000 - 21+760, pe o perioadă de 4 ani, în regim de permanenţă de 24 ore/zi, constă în: asigurarea şi menţinerea integrităţii şi a funcţionalităţii parcărilor şi grupurilor sanitare (instalaţii alimentare cu apă, evacuare ape uzate, sanitare şi instalaţii termice); îngrijirea spaţiilor verzi din parcări; vidanjarea periodică a foselor septice aferente grupurilor sanitare (de câte ori este cazul); asigurarea colectării selective a gunoiului din parcări, separat pentru hârtie, plastic, sticlă şi menajer; evacuarea deşeurilor menajere, biodegradabile şi cele colectate selectiv; transportul deşeurilor la un spaţiu de depozitare, conform legislaţiei în vigoare; comunicare permanentă cu Administrarea autostrăzii, acces la numerele de telefon de urgenţă (salvare, pompieri, ISU, DRDP Constanţa)
 

Responsabili de atribuirea procedurii

 
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Dima Marin - director general regional; David Roxana - director economic; Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; Rădulescu Iulian - şef Departament Mentenanţă; Mocanu Paul - şef Serviciu Mentenanţă şi Plan; Toma Mihai - Serviciul Mentenanţă şi Plan; Calinovschi Nina - şef departament Achiziţii; Chirică Teodora Hrisi - şef Serviciul Achiziţii; Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziţii; Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii; Iorgoveanu Dima Cristi - Serviciul Achiziţii; Pantazescu Veronica - Serviciul Achiziţii; Balbae Oana-Despina - şef Serviciul Contracte; Tisa Adrian Dorin - şef Departament Juridic; Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare; Emirali Munever - şef Serviciu Contabilitate; Reşit Emre - şef Serviciu Financiar - Salarizare; Şatrapele Doina - şef compartiment CFP.
 

Condiţii pentru ofertanţi

 
Societăţile ofertante trebuie să demonstreze că au prestat şi dus la bun sfârşit în ultimii 3 ani servicii similare, respectiv servicii de curăţenie a parcărilor şi/sau a toaletelor publice, a căror valoare cumulată la nivelul unui contract sau al mai multor contracte este de cel puţin 1.429.000 lei fără TVA. De asemenea, ofertantul trebuie să facă dovada că dispune de echipamente specifice, necesare efectuării serviciilor de curăţenie, respectiv de o autospecială pentru vidanjarea foselor septice.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii