Cât costă verificarea, încărcarea şi repararea stingătoarelor din cadrul DRDP Constanţa
Cât costă verificarea, încărcarea şi repararea stingătoarelor din cadrul DRDP Constanţa
10 May, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3037
Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA va organiza şi desfăşura o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Servicii de verificare, încărcare şi reparare stingătoare din cadrul DRDP Constanţa“, în valoare estimată fără TVA de 14.665 de lei.
Autoritatea contractantă, CNAIR SA, prin DRDP Constanţa, doreşte să achiziţioneze servicii de verificare, încărcare şi reparare pentru 649 de stingătoare existente la punctele de lucru ale achizitorului din judeţele Constanţa, Călăraşi, Ialomiţa, Brăila şi Tulcea, conform cerinţelor caietului de sarcini şi modelului de contract.
Achiziţia se va finaliza prin încheierea unui contract de servicii, cu o durată de până la 31.12.2017. Serviciile se vor presta în conformitate cu modelul de contract şi caietul de sarcini, publicate pe site-ul www.drdpct.ro. Plata se va efectua cu ordin de plată, în termen de 45 de zile de la înregistrarea facturii la sediul DRDP Constanţa. Ofertele de participare au putut fi depuse până pe 9.05.2017. Achiziţia se va derula prin intermediul catalogului electronic SEAP. Ofertele depuse după data menţionată nu vor fi luate în considerare.
Autoritatea contractantă, CNAIR SA, prin DRDP Constanţa, doreşte să achiziţioneze servicii de verificare, încărcare şi reparare pentru 649 de stingătoare existente la punctele de lucru ale achizitorului din judeţele Constanţa, Călăraşi, Ialomiţa, Brăila şi Tulcea, conform cerinţelor caietului de sarcini şi modelului de contract.
Achiziţia se va finaliza prin încheierea unui contract de servicii, cu o durată de până la 31.12.2017. Serviciile se vor presta în conformitate cu modelul de contract şi caietul de sarcini, publicate pe site-ul www.drdpct.ro. Plata se va efectua cu ordin de plată, în termen de 45 de zile de la înregistrarea facturii la sediul DRDP Constanţa. Ofertele de participare au putut fi depuse până pe 9.05.2017. Achiziţia se va derula prin intermediul catalogului electronic SEAP. Ofertele depuse după data menţionată nu vor fi luate în considerare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii