Cât plătește Transelectrica SA pentru transportul personalului către Stupina și Medgidia Sud
Cât plătește Transelectrica SA pentru transportul personalului către Stupina și Medgidia Sud
07 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
5837
Marime text



Conform anunțului, locul principal de prestare pentru Lotul 1 este județul Constanța - stațiile Stupina și Medgidia Sud, pentru Lotul 2, județul Tulcea - stația Rahman și pentru județul Brăila - stația electrică Lacu Sărat.
Scopul contractului supus procedurii de achiziție publică constă în necesitatea transportului personalului operativ la stațiile electrice ale Sucursalei de Transport Constanța, respectiv Lot 1 - Stațiile electrice Stupina și Medgidia Sud, Lot 2 - Stația Rahman, Lot 3 - Stația Lacu Sarat, astfel:
- Stația Stupina - 131.400 km (pentru 24 de luni de contract);
- Stația Medgidia Sud - 23.360 km (pentru 24 de luni de contract);
- Stația Rahman - 216.080 km (pentru 24 de luni de contract);
- Stația Lacu Sărat - 52.560 km (pentru 24 de luni de contract).
Valoarea estimată a contractului este de 639.334 de lei, fără TVA.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în ceea ce privește organizarea, derularea, finalizarea procedurii din cadrul autorității contractante sunt: director - Marian Vâju, director tehnic - Niculae Baltă, în calitate de înlocuitor al directorului, director economic - Octaviana Bejan, șef Serviciul Buget, Finanțe, Contabilitate - Valentina Vâju, Serviciul Buget, Finanțe, Contabilitate - Veronica Girjoabă; Serviciul Auto: Ion Tifrea, Alexandru Pirvu; Serviciul Comercial: Ion Tănasă, Dragoș Dulgheru, Oana Saizu, Andra Kerestes-Necula; consilier juridic - Georgiana Soiam.
Termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 4.04.2017, ora 16.00, termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 6.04.2017, ora 16.00, iar data-limită de evaluare a ofertelor este 2.05.2017, ora 18.00.
Conform anunțului publicat pe site-ul licitatiapublica.ro, pentru Lotul 1, valoarea estimată a contractului este de 233.687,6 lei (51.554,8 euro), pentru Lotul 2, valoarea estimată este de 326.280,8 lei (71.982,17 euro), iar pentru Lotul 3 - 79.365,6 lei (17.509,18 euro).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii