Cât va cheltui Primăria Constanţa pentru servicii poştale (document)
Cât va cheltui Primăria Constanţa pentru servicii poştale (document)
09 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2399
Marime text
Primăria Municipiului Constanţa va organiza, pe data de 20.03.2017, la ora 11.00, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect „Servicii poştale“.
Valoarea estimată totală a contractului este de 311.510 lei, fără TVA.
Contractul este împărţit în două loturi:
Lotul 1:
- trimiteri de corespondență internă, din serviciul standard, gramaj cuprins între 20 g - 2.000 g.
- trimiteri de corespondență internațională, din serviciul standard, gramaj cuprins între 20 g - 2.000 g.
- corespondență internă cu confirmare de primire, gramaj cuprins între 20 g - 2.000 g.
- corespondență internațională cu confirmare de primire, gramaj cuprins între 20 g - 2.000 g.
Lotul 2:
- serviciul express intern (corespondență și colete), cu greutate până la maximum 20 kg.
Cei interesaţi pot trimite oferte până la data de 20.03.2017, ora 10.00, în original, la adresa Primăriei Municipiului Constanța, bulevardul Tomis nr. 51, în atenția Serviciului Achiziții publice. De asemenea, este prevăzută şi o garanţie de participare, în valoare de 3.000 de lei pentru Lotul 1 şi de 112 lei pentru Lotul 2.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Decebal Făgădău, Dumitru Babu, Răsăuţeanu Costin, Enache Marcela, Pînzariu Irina Roxana, Dinescu Fulvia, Liuţă Mihaela, Voicu Iuliana, Bobeş Laura, Popescu Mihaela, Merlă Viorica Ani, Stan Mihaela, Popescu Carmina Ionela, Bărdaţu Octavia, Niculae Stângă Noni Adrian, Volcinschi Radu, Itoafă Cristina Laurenţia, Căruntu Eugen, Iordache Rareş George, Văduva Ionuţ, Constantin Nicoleta, Munteanu Sorin Viorel, Vânturache Radu Mihai, Florescu Nicoleta, Balaban Mihai, Gherasim Sorina, Guzgă Anamaria Cristina, Nanu Daniela, Borali Veaveghiul, Frigioiu Marcela, Gheorghe Georgeta, Dobre Oana, Petcu Lenuţă, Dudaş Camelia, Hagi Monica, Stănişor Carmen, Vârlan Dorel, Pripisi Ionuţ, Bratu Daniel, Baltag Dan, Dumitru Ionuţ, Petcu Mugurel Leonard, Untaru Adrian Constantin, Tudose Florin, Nache Mihaela Rodica, Ghinea Elena, Trască Aurora, Georgescu Raluca Florenţa, Gavriz Irina, Coman Gheorghe, Morcov Manolache Dragos, Pătruţoiu Mihaela, Stamat Adriana, Dancu Antuanela, Toma Cristina, Molagean Neida, Pătraşcu Liviu, Tramudana Liviu, Crăciun Ana Rodica, Dudaş Dezideriu, Taran Stefan, Giman Iuliu Valeriu, Udrea Valeria Elisabeta, Gorpin Petrescu Loredana Sorina, Todireanu Cătălin Demetriad, Encica Drăguţ, Andrei Mihaela, Adreiaş Cristian Marius, Arghirescu Adriana, Avatavului Costin-Valeriu, Babu Dumitru, Cantaragiu Secil Givan, Caliminte Horia Marius, Câmpeanu Adriana Teodora, Cojoc Marioara, Constantin Victor, Dede Perodin, Dobre Mircea, Florea Razvan Ionuţ, Marin Aurelian Marius, Nicolae Irinela, Papuc Cătălin Florin, Patrichi Teodor, Pîrvulescu Gabriel-Valentin, Popescu Georgeandrei, Răsăuteanu Costin Ioan, Rezeanu Romeo Caius, Solomon Ioan, Mihăilescu Cristian, Trandafir Raluca Andreea, Vasii Cristina Andreea, Vişan George-Gabriel, Zabara Alexandru.
Ofertele se vor deschide pe data de 20.03.2017, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este prețul cel mai scăzut, pentru fiecare lot în parte.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare pentru achiziţia contractului de servicii poştale.
Valoarea estimată totală a contractului este de 311.510 lei, fără TVA.
Contractul este împărţit în două loturi:
Lotul 1:
- trimiteri de corespondență internă, din serviciul standard, gramaj cuprins între 20 g - 2.000 g.
- trimiteri de corespondență internațională, din serviciul standard, gramaj cuprins între 20 g - 2.000 g.
- corespondență internă cu confirmare de primire, gramaj cuprins între 20 g - 2.000 g.
- corespondență internațională cu confirmare de primire, gramaj cuprins între 20 g - 2.000 g.
Lotul 2:
- serviciul express intern (corespondență și colete), cu greutate până la maximum 20 kg.
Cei interesaţi pot trimite oferte până la data de 20.03.2017, ora 10.00, în original, la adresa Primăriei Municipiului Constanța, bulevardul Tomis nr. 51, în atenția Serviciului Achiziții publice. De asemenea, este prevăzută şi o garanţie de participare, în valoare de 3.000 de lei pentru Lotul 1 şi de 112 lei pentru Lotul 2.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Decebal Făgădău, Dumitru Babu, Răsăuţeanu Costin, Enache Marcela, Pînzariu Irina Roxana, Dinescu Fulvia, Liuţă Mihaela, Voicu Iuliana, Bobeş Laura, Popescu Mihaela, Merlă Viorica Ani, Stan Mihaela, Popescu Carmina Ionela, Bărdaţu Octavia, Niculae Stângă Noni Adrian, Volcinschi Radu, Itoafă Cristina Laurenţia, Căruntu Eugen, Iordache Rareş George, Văduva Ionuţ, Constantin Nicoleta, Munteanu Sorin Viorel, Vânturache Radu Mihai, Florescu Nicoleta, Balaban Mihai, Gherasim Sorina, Guzgă Anamaria Cristina, Nanu Daniela, Borali Veaveghiul, Frigioiu Marcela, Gheorghe Georgeta, Dobre Oana, Petcu Lenuţă, Dudaş Camelia, Hagi Monica, Stănişor Carmen, Vârlan Dorel, Pripisi Ionuţ, Bratu Daniel, Baltag Dan, Dumitru Ionuţ, Petcu Mugurel Leonard, Untaru Adrian Constantin, Tudose Florin, Nache Mihaela Rodica, Ghinea Elena, Trască Aurora, Georgescu Raluca Florenţa, Gavriz Irina, Coman Gheorghe, Morcov Manolache Dragos, Pătruţoiu Mihaela, Stamat Adriana, Dancu Antuanela, Toma Cristina, Molagean Neida, Pătraşcu Liviu, Tramudana Liviu, Crăciun Ana Rodica, Dudaş Dezideriu, Taran Stefan, Giman Iuliu Valeriu, Udrea Valeria Elisabeta, Gorpin Petrescu Loredana Sorina, Todireanu Cătălin Demetriad, Encica Drăguţ, Andrei Mihaela, Adreiaş Cristian Marius, Arghirescu Adriana, Avatavului Costin-Valeriu, Babu Dumitru, Cantaragiu Secil Givan, Caliminte Horia Marius, Câmpeanu Adriana Teodora, Cojoc Marioara, Constantin Victor, Dede Perodin, Dobre Mircea, Florea Razvan Ionuţ, Marin Aurelian Marius, Nicolae Irinela, Papuc Cătălin Florin, Patrichi Teodor, Pîrvulescu Gabriel-Valentin, Popescu Georgeandrei, Răsăuteanu Costin Ioan, Rezeanu Romeo Caius, Solomon Ioan, Mihăilescu Cristian, Trandafir Raluca Andreea, Vasii Cristina Andreea, Vişan George-Gabriel, Zabara Alexandru.
Ofertele se vor deschide pe data de 20.03.2017, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este prețul cel mai scăzut, pentru fiecare lot în parte.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare pentru achiziţia contractului de servicii poştale.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii