Cât va cheltui Spitalul Judeţean Constanţa pentru achiziţionarea materialelor sanitare (document)
Cât va cheltui Spitalul Judeţean Constanţa pentru achiziţionarea materialelor sanitare (document)
16 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2376
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ va organiza o licitaţie în vederea atribuirii contractului „Achiziţie materiale sanitare - 12 loturi“. Potrivit anunţului numărul 173806/15.03.2017, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată totală a contractului este de 7.503.300 de lei (1.647.700,82 de euro).
Lotul nr. 1: Pachet (mănuşi examinare pudrate şi nepudrate + mănuşi chirurgicale pudrate şi nepudrate);
Lotul nr. 2: Mănuşi autopsie - S, M, L, XL;
Lotul nr. 3: Mănuşi chirurgicale dublă protecţie - toate mărimile;
Lotul nr. 4: Mănuşi chirurgicale din latex sterile, nepudrate, ginecologice - toate mărimile;
Lotul nr. 5: Mănuşi chirurgicale din latex sterile, nepudrate, ortopedice - toate mărimile;
Lotul nr. 6: Mănuşi aţă;
Lotul nr. 7: Pachet seringi;
Lotul nr. 8: Pachet pansamente;
Lotul nr. 9: Câmp chirurgical steril, de incizie, antimicrobian, impregnat cu iod - dimensiunea 45cm/45cm;
Lotul nr. 10: Pachet ace hipodermice pentru adulţi;
Lotul nr. 11: Ace hipodermice G20 - galbene;
Lotul nr. 12: Pachet ace hipodermice copii.
Cei care îşi doresc să îşi adjudece contractul trebuie să depună ofertele sau cererile de participare până la data de 19.04.2017, ora 16.00. Criteriul de atribuire a contractului va fi preţul cel mai scăzut.
Conform art. 63 din Legea 98/2016, persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea contractului sunt: Cătălin Grasa - manager, Violeta Androne - director economic, Cornelia Banu - director Îngrijiri Medicale, Violeta Marinela Stoica - şef Serviciu Achiziţii, Rodica Enache - as. UPU, Mariana Furnică - economist Serviciul Achiziţii, Ioana Kaminschi - economist şi Dafina Chivu - consilier juridic.
Ofertanţii şi subcontractanţii (dacă este cazul) nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 164, 165, 167 şi 60 din Legea nr. 98/2016. În situaţia în care doi sau mai mulţi ofertanţi situaţi pe primul loc propun acelaşi preţ, autoritatea contractantă va solicita ofertanţilor aflaţi în această situaţie să transmită o nouă propunere financiară, astfel încât ofertantul cu preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător, iar contractul va fi atribuit acestuia.
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul publicat pe licitatiapublica.ro.
Lotul nr. 1: Pachet (mănuşi examinare pudrate şi nepudrate + mănuşi chirurgicale pudrate şi nepudrate);
Lotul nr. 2: Mănuşi autopsie - S, M, L, XL;
Lotul nr. 3: Mănuşi chirurgicale dublă protecţie - toate mărimile;
Lotul nr. 4: Mănuşi chirurgicale din latex sterile, nepudrate, ginecologice - toate mărimile;
Lotul nr. 5: Mănuşi chirurgicale din latex sterile, nepudrate, ortopedice - toate mărimile;
Lotul nr. 6: Mănuşi aţă;
Lotul nr. 7: Pachet seringi;
Lotul nr. 8: Pachet pansamente;
Lotul nr. 9: Câmp chirurgical steril, de incizie, antimicrobian, impregnat cu iod - dimensiunea 45cm/45cm;
Lotul nr. 10: Pachet ace hipodermice pentru adulţi;
Lotul nr. 11: Ace hipodermice G20 - galbene;
Lotul nr. 12: Pachet ace hipodermice copii.
Cei care îşi doresc să îşi adjudece contractul trebuie să depună ofertele sau cererile de participare până la data de 19.04.2017, ora 16.00. Criteriul de atribuire a contractului va fi preţul cel mai scăzut.
Conform art. 63 din Legea 98/2016, persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea contractului sunt: Cătălin Grasa - manager, Violeta Androne - director economic, Cornelia Banu - director Îngrijiri Medicale, Violeta Marinela Stoica - şef Serviciu Achiziţii, Rodica Enache - as. UPU, Mariana Furnică - economist Serviciul Achiziţii, Ioana Kaminschi - economist şi Dafina Chivu - consilier juridic.
Ofertanţii şi subcontractanţii (dacă este cazul) nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 164, 165, 167 şi 60 din Legea nr. 98/2016. În situaţia în care doi sau mai mulţi ofertanţi situaţi pe primul loc propun acelaşi preţ, autoritatea contractantă va solicita ofertanţilor aflaţi în această situaţie să transmită o nouă propunere financiară, astfel încât ofertantul cu preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător, iar contractul va fi atribuit acestuia.
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul publicat pe licitatiapublica.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii