Cât va plăti CN APM Constanţa pentru serviciul de urmărire a comportării în timp a digului de larg (document)
Cât va plăti CN APM Constanţa pentru serviciul de urmărire a comportării în timp a digului de larg (document)
16 Nov, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2497
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa caută o societate care va presta serviciul de urmărire a comportării în timp a digului „Prelungire Dig de Larg“. În acest sens, va fi organizată şi desfăşurată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Urmărirea comportării în timp a digului «Prelungire Dig de Larg», pe o lungime a digului de 1050 ml“, în valoare estimată de 369.500 lei.
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 26.11.2019, ora 15:00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Oferta trebuie să fie valabilă până la 26.05.2020. Cuantumul garanţiei de participare este de 3.690 de lei. Ofertanţii vor prezenta informaţii privind experienţa similară, adică dovada că au prestat în ultimii 3 ani servicii de urmărire în exploatare a construcţiilor similare din punctul de vedere al complexităţii şi/sau utilităţii, raportaţi la data-limită de depunere a ofertei, în valoare cumulată de cel puţin 300.000 de lei la nivelul unuia sau al mai multor contracte.
Responsabili de atribuirea procedurii
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul entităţii contractante, precum şi persoane din cadrul entităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Șerban Daniela – administrator, director general, Murgeanu Gabriela - administrator, Pascu Bogdan - administrator, Petraşcu Elena - administrator, Burlacu Mircea - administrator, Bătrâncă Ghiorghe - administrator, Naftali Daniel-Adrian - administrator, Baz Adina Iuliana - director general adjunct, Maria Mergiu - director economic, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Hanganu Ciprian - director coordonator, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnică, Crăciun Madalin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achiziţii Publice, Pepi Tănase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursala Energetică Port Constanţa, Niculescu Daniel - şef Sucursala de Servicii Port Constanţa, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Moldoveanu Antoniela - Serviciu Tehnic Reparaţii - Secretar CTE, Bola Laura Valentina - Serviciu Tehnic Reparaţii - Secretar CTE (rezervă), Gamalan Nicoleta Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Erna Silvia Brăileanu - Departament Achiziţii Publice, Constantin Brandi - şef Serviciu Patrimoniu.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii