Cât vrea să plătească Spitalul Judeţean Constanţa pentru anihilarea deşeurilor spitaliceşti. Cine se ocupă de contract (document)
Cât vrea să plătească Spitalul Judeţean Constanţa pentru anihilarea deşeurilor spitaliceşti. Cine se ocupă
22 Feb, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2636
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei“ scoate din conturi 237.250 de lei pentru achiziţia „Serviciilor de colectare, transport şi eliminare finală a deşeurilor spitaliceşti / 2 loturi“.
Lotul I - Servicii de preluare, transport şi incinerare deşeuri medicale rezultate din activitatea medicală a spitalului - are o valoare estimată de 195.000 de lei.
Lotul II - Servicii de preluare, transport şi incinerare deşeuri chimice rezultate din activitatea laboratoarelor de anatomie patologică a spitalului - are o valoare de 42.250 de lei.
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 10.03.2017, ora 15.00. Data-limita de evaluare a ofertei este 30.04.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare pentru fiecare lot reprezintă 1% din valoarea fără TVA a celui mai mare contract pentru fiecare lot ofertat. Contractul va fi prestat la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, Unitatea de Primiri Urgenţe, Secţia Dermato-Venerice, Serviciul de Medicină Legală, Secţia Psihiatrie Palazu Mare, Secţia Agigea Pneumologie osteoarticular TBC.
Colectarea deşeurilor se va face zilnic (cinci zile/săptămână), pe baza graficului de colectare şi a orelor de acces la spaţiul de depozitare pus la dispoziţie de beneficiar. La preluarea deşeurilor, reprezentantul spitalului şi al prestatorului vor semna un proces-verbal de predare-primire a cantităţii de deşeuri medicale periculoase preluate şi un aviz de însoţire a acestora.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Lotul I - Servicii de preluare, transport şi incinerare deşeuri medicale rezultate din activitatea medicală a spitalului - are o valoare estimată de 195.000 de lei.
Lotul II - Servicii de preluare, transport şi incinerare deşeuri chimice rezultate din activitatea laboratoarelor de anatomie patologică a spitalului - are o valoare de 42.250 de lei.
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 10.03.2017, ora 15.00. Data-limita de evaluare a ofertei este 30.04.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare pentru fiecare lot reprezintă 1% din valoarea fără TVA a celui mai mare contract pentru fiecare lot ofertat. Contractul va fi prestat la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, Unitatea de Primiri Urgenţe, Secţia Dermato-Venerice, Serviciul de Medicină Legală, Secţia Psihiatrie Palazu Mare, Secţia Agigea Pneumologie osteoarticular TBC.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: ş.l. Cătălin Grasa - manager, ec. Violeta Androne - director financiar-contabil, ing. Micu Renato Cristea - administrator, ing. Radu Ion Savin - şef Serviciul Tehnic, Violeta Stoica - şef Serviciul Achiziţii, Mariana Furnica - economist Serviciul Achiziţii, Ioana Kaminschi - economist Serviciul Achiziţii, Dafina Chivu - consilier juridic.Date din caietul de sarcini
Deşeurile înţepătoare-tăietoare sunt reprezentate de ace, ace cu fir, catetere, seringi cu ac, branule, lame de bisturiu de unică folosinţă, pipete, sticlărie de laborator ori altă sticlărie spartă sau nu care nu au venit în contact cu material infecţios. Deşeurile infecţioase sunt deşeurile lichide şi solide care conţin sau au venit în contact cu sângele ori cu alte fluide biologice, precum şi cu virusuri, bacterii, paraziţi şi/sau toxinele microorganismelor, de exemplu, seringi, perfuzoare cu tubulatură, recipiente care au conţinut sânge sau alte lichide biologice, câmpuri operatorii, mănuşi, sonde şi alte materiale de unică folosinţă, comprese, pansamente şi alte materiale contaminate, membrane de dializă, pungi de material plastic pentru colectarea urinei, materiale de laborator folosite.Colectarea deşeurilor se va face zilnic (cinci zile/săptămână), pe baza graficului de colectare şi a orelor de acces la spaţiul de depozitare pus la dispoziţie de beneficiar. La preluarea deşeurilor, reprezentantul spitalului şi al prestatorului vor semna un proces-verbal de predare-primire a cantităţii de deşeuri medicale periculoase preluate şi un aviz de însoţire a acestora.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii