Cât vrea să scoată din „buzunar“ Spitalul Judeţean Constanţa pentru un contract. Vezi despre ce este vorba!
Cât vrea să scoată din „buzunar“ Spitalul Judeţean Constanţa pentru un contract. Vezi despre ce este vorba!
04 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1732
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă (SCJU) „Sfântul Apostol Andrei“ din Constanţa estimează că va scoate din conturi suma de 1.742.020,41 lei (fără TVA) pentru achiziţia contractului „Furnizare Reactivi - 17 Loturi“, pentru care se va organiza o licitaţie deschisă.
Lotul nr. 1 - Pachet kituri reactivi compatibili cu analizoarele de gaze în sânge Siemens Rapidpoint 500 din dotarea spitalului;
Lotul nr. 2 - Reactivi compatibili cu analizorul de gaze în sânge Point of Care - I-STAT din dotarea elicopterului Smurd;
Lotul nr. 3 - Formol tehnic 38-40% (anatomie patologică spital şi serviciul de medicină legală);
Lotul nr. 4 - Pachet kituri oncogenetică (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 5 - Pachet reactivi extracţie acizi nucleici şi metilare;
Lotul nr. 6 - Materiale pentru compartiment citologie (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 7 - Trusa endokit (pentru 40 de pacienţi (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 8 - Kit pentru determinarea mutaţiilor genei alfa globine (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 9 - Agaroză pentru biologie moleculară (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 10 - Consumabile laborator genetică medicală (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 11 - Pachet reactivi hibridizare genomică comparativă (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 12 - Soluţii colorare preparate citogenetice (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 13 - Teste determinare glicemie compatibile cu glucometrele Free Style;
Lotul nr. 14 - Teste determinare glicemie compatibile cu glucometrele Cera Check;
Lotul nr. 15 - Teste determinare glicemie compatibile cu glucometrele Palm-Lab;
Lotul nr. 16 - Teste determinare glicemie compatibile cu glucometrele Beurer;
Lotul nr. 17 - Test pentru detecţia drogurilor şi narcoticelor în urină - 12 parametri.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este de 6.04.2017, ora 16.00. Locul principal de livrare va fi sediul principal al SCJU, bulevardul Tomis nr. 145, şi aleea Zmeurei nr. 2, pentru serviciul de medicină legală. Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut.
Ofertanţii, terţii susţinători şi subcontractanţii nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 164, 165, 167 şi 60 din Legea nr. 98/2016. Se va completa DUAE de către ofertanţi, subcontractanţi, terţi susţinători, după caz, cu informaţiile aferente situaţiei lor. Declaraţia conform art. 60 din Legea 98/2016 va fi completată de toţi participanţii odată cu depunerea DUAE. Necompletarea parţială sau totală a DUAE de către ofertanţi va atrage respingerea ofertelor.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa;
- director financiar-contabil - ec. Violeta Androne;
- director medical - dr. Mihnea Avram;
- medic-şef Serviciul Anatomie Patologică - conf. univ. dr. Mariana Deacu;
- medic-şef Secţie ATI - dr. Victoria Bădărău;
- medic-şef UPU - dr. Rodica Tudoran;
- medic Compartiment Genetică - dr. Anca Mitroi;
- Serviciul Achiziţii - referent superior - Lavinia Militaru;
- Serviciul Achiziţii - jr. Violeta Stoica.
Dacă vor exista mai multe oferte cu acelaşi preţ, autoritatea contractanta va solicita clarificări prin intermediul SEAP şi va solicita ofertanţilor aflaţi în această situaţie să transmită în format electronic în SEAP o nouă propunere financiară. Ofertantul cu preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător, iar contractul va fi atribuit acestuia, conform art. 138 (2) din HG 395/2016.
Lotul nr. 1 - Pachet kituri reactivi compatibili cu analizoarele de gaze în sânge Siemens Rapidpoint 500 din dotarea spitalului;
Lotul nr. 2 - Reactivi compatibili cu analizorul de gaze în sânge Point of Care - I-STAT din dotarea elicopterului Smurd;
Lotul nr. 3 - Formol tehnic 38-40% (anatomie patologică spital şi serviciul de medicină legală);
Lotul nr. 4 - Pachet kituri oncogenetică (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 5 - Pachet reactivi extracţie acizi nucleici şi metilare;
Lotul nr. 6 - Materiale pentru compartiment citologie (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 7 - Trusa endokit (pentru 40 de pacienţi (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 8 - Kit pentru determinarea mutaţiilor genei alfa globine (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 9 - Agaroză pentru biologie moleculară (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 10 - Consumabile laborator genetică medicală (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 11 - Pachet reactivi hibridizare genomică comparativă (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 12 - Soluţii colorare preparate citogenetice (serviciul anatomie patologică);
Lotul nr. 13 - Teste determinare glicemie compatibile cu glucometrele Free Style;
Lotul nr. 14 - Teste determinare glicemie compatibile cu glucometrele Cera Check;
Lotul nr. 15 - Teste determinare glicemie compatibile cu glucometrele Palm-Lab;
Lotul nr. 16 - Teste determinare glicemie compatibile cu glucometrele Beurer;
Lotul nr. 17 - Test pentru detecţia drogurilor şi narcoticelor în urină - 12 parametri.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este de 6.04.2017, ora 16.00. Locul principal de livrare va fi sediul principal al SCJU, bulevardul Tomis nr. 145, şi aleea Zmeurei nr. 2, pentru serviciul de medicină legală. Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut.
Ofertanţii, terţii susţinători şi subcontractanţii nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 164, 165, 167 şi 60 din Legea nr. 98/2016. Se va completa DUAE de către ofertanţi, subcontractanţi, terţi susţinători, după caz, cu informaţiile aferente situaţiei lor. Declaraţia conform art. 60 din Legea 98/2016 va fi completată de toţi participanţii odată cu depunerea DUAE. Necompletarea parţială sau totală a DUAE de către ofertanţi va atrage respingerea ofertelor.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa;
- director financiar-contabil - ec. Violeta Androne;
- director medical - dr. Mihnea Avram;
- medic-şef Serviciul Anatomie Patologică - conf. univ. dr. Mariana Deacu;
- medic-şef Secţie ATI - dr. Victoria Bădărău;
- medic-şef UPU - dr. Rodica Tudoran;
- medic Compartiment Genetică - dr. Anca Mitroi;
- Serviciul Achiziţii - referent superior - Lavinia Militaru;
- Serviciul Achiziţii - jr. Violeta Stoica.
Dacă vor exista mai multe oferte cu acelaşi preţ, autoritatea contractanta va solicita clarificări prin intermediul SEAP şi va solicita ofertanţilor aflaţi în această situaţie să transmită în format electronic în SEAP o nouă propunere financiară. Ofertantul cu preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător, iar contractul va fi atribuit acestuia, conform art. 138 (2) din HG 395/2016.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii