Cătălin Drulă. „De azi, intrarea în ţară, de la Giurgiu, este la standard european”
Cătălin Drulă. „De azi, intrarea în ţară, de la Giurgiu, este la standard european”


Cătălin Drulă, fostul ministru al Transporturilor anunță printr-o postare pe pagina de Facebook că luni, 20 decembrie, s-a deschis drumul de legătură de la Giurgiu, o conexiune rutieră „civilizată” ce se întinde pe 5,7km și leagă DN5 București - Giurgiu de podul peste Dunăre, respectiv, punctul de trecere de la frontiera cu Bulgaria.
„PROMISIUNE ÎNDEPLINITĂ: DE AZI, INTRAREA ÎN ȚARĂ, DE LA GIURGIU, ESTE LA STANDARD EUROPEAN
Azi se deschide drumul de legătură de la Giurgiu, o conexiune rutieră civilizată de 5,7km cu 4 benzi separate fizic ce leagă DN5 București - Giurgiu de podul peste Dunăre, respectiv frontiera cu Bulgaria.
Este unul dintre proiectele în care m-am implicat direct anul acesta, pentru a se finaliza rapid și fără blocaje.
O monitorizare profesionistă înseamnă totul, de la discuții cu avizatorii de rețele de gaz și până la urmărit cantitățile de lucrări puse în operă zilnic.
Proiectul este construit cu o tehnologie nouă: betonul rutier. Este asemănător cu pistele de avioane, mult mai durabil decât asfaltul în cazul traficului greu.
Acesta a precizat că, mai departe, va urmări și va cere ca CNAIR să întrețină „cum trebuie acest drum, pentru a nu repeta experiența negativă de pe A2 București - Fundulea”.
Sursă foto: Facebook.com/ Cătălin Drulă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp