Câţi bani alocă CN APM Constanţa pentru un baraj antipoluare (document)
Câţi bani alocă CN APM Constanţa pentru un baraj antipoluare (document)
09 May, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2636
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa organizează o licitaţie pe SEAP pentru atribuirea unui contract ce vizează construcţia unui baraj antipoluare.
Valoarea estimată a contractului este de 1.293.000 de lei, termenul-limită pentru depunerea ofertelor fiind 20 mai 2019. Obiectul contractului constă în furnizarea cantităţii de 2800 de metri liniari baraj antipoluare pentru prestarea serviciilor de asistenţă pentru prevenirea poluării bazinelor porturilor Midia şi Constanţa cu produse petroliere pe perioada operaţiunilor de încărcare/descărcare a navelor tanc.
Persoanele responsabile pentru buna desfăşurare a licitaţiei sunt: director general, administrator - Daniela Şerban, administrator- Gabriela Murgeanu, administrator - Daniel-Adrian Naftali, administrator - Elena Petraşcu, administrator - Burlacu Mircea, administrator - Batrîncă Ghiorghe, administrator - Nicolae Dan Tivilichi, director general adjunct - Bogdan Pascu, director exploatare - Teodor Patrichi, director coordonator - Ciprian Hanganu, director tehnic - Ion Tomescu, director economic -Maria Mergiu, director comercial - Alexandru Madalin Crăciun, şef Serviciu Juridic şi Contencios - Tînase Iulian Pepi, şef Sucursala Energetică Port - Kiss Laszlo Eduard, şef Sucursala Servicii Port - Daniel Niculescu, şef Sucursala Nave Tehnice Port - Emil Sorin Banias, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, Serviciul Tehnic Reparaţii - Antoniela Moldoveanu, Serviciul Tehnic Reparaţii - Laura Bola, şef Birou Control Financiar Preventiv- Nicoleta Adina Gamalan, Departament Achiziţii Publice - Aurelian Lita, şef Compartiment Nave Tehnice Depoluare, Compartiment Nave Tehnice Depoluare - Radu Nicolae, Compartiment Nave Tehnice Depoluare - Ion Grigore.
Valoarea estimată a contractului este de 1.293.000 de lei, termenul-limită pentru depunerea ofertelor fiind 20 mai 2019. Obiectul contractului constă în furnizarea cantităţii de 2800 de metri liniari baraj antipoluare pentru prestarea serviciilor de asistenţă pentru prevenirea poluării bazinelor porturilor Midia şi Constanţa cu produse petroliere pe perioada operaţiunilor de încărcare/descărcare a navelor tanc.
Persoanele responsabile pentru buna desfăşurare a licitaţiei sunt: director general, administrator - Daniela Şerban, administrator- Gabriela Murgeanu, administrator - Daniel-Adrian Naftali, administrator - Elena Petraşcu, administrator - Burlacu Mircea, administrator - Batrîncă Ghiorghe, administrator - Nicolae Dan Tivilichi, director general adjunct - Bogdan Pascu, director exploatare - Teodor Patrichi, director coordonator - Ciprian Hanganu, director tehnic - Ion Tomescu, director economic -Maria Mergiu, director comercial - Alexandru Madalin Crăciun, şef Serviciu Juridic şi Contencios - Tînase Iulian Pepi, şef Sucursala Energetică Port - Kiss Laszlo Eduard, şef Sucursala Servicii Port - Daniel Niculescu, şef Sucursala Nave Tehnice Port - Emil Sorin Banias, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, Serviciul Tehnic Reparaţii - Antoniela Moldoveanu, Serviciul Tehnic Reparaţii - Laura Bola, şef Birou Control Financiar Preventiv- Nicoleta Adina Gamalan, Departament Achiziţii Publice - Aurelian Lita, şef Compartiment Nave Tehnice Depoluare, Compartiment Nave Tehnice Depoluare - Radu Nicolae, Compartiment Nave Tehnice Depoluare - Ion Grigore.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii