Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
09:23 25 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Câţi bani alocă CN APM SA pentru deszăpezirea căilor de circulaţie din Porturile Constanţa, Midia şi Mangalia (document)

ro

13 Dec, 2016 00:00 3045 Marime text
Judeţul Constanţa încă nu s-a confruntat cu prima zăpadă serioasă, dar instituţiile publice se pregătesc astfel încât să poată interveni pentru deszăpezire. Recent, Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime (CN APM) SA a lansat anunţul pentru contractul „Servicii de deszăpezire a căilor rutiere, pietonale şi a platformelor de circulaţie din Porturile Constanţa, Midia şi Mangalia“.
 
Potrivit anunţului, prin servicii de deszăpezire se înţelege totalitatea activităţilor specifice de combatere a poleiului şi a înzăpezirii sau de îndepărtare a zăpezii de pe platformele drumurilor, ale trotuarelor, ale pasajelor şi ale scărilor, inclusiv măturatul zăpezii şi răzuitul gheţii din zonele unde este necesar. Pentru a fi eligibilă oferta, preţul ofertat va fi exprimat în lei/100 mp fără TVA şi va cuprinde deszăpezire mecanică şi manuală, împrăştiat material antiderapant (amestec de nisip cu sare) mecanizat şi manual. În tarifele ofertate vor fi cuprinse şi următoarele elemente: staţionarea utilajelor pe perioada de aşteptare pentru intervenţie, contravaloarea materialului antiderapant. Proporţia nisipului şi a sării din amestecul antiderapant va respecta proporţia din normativele în vigoare. Activităţile se vor desfăşura la cererea achizitorului pe toată durata de valabilitate a contractului, în funcţie de condiţiile meteorologice, prestatorul dând curs solicitării achizitorului în maximum două ore de la primirea dispoziţiei verbale sau telefonice de intervenţie.
 
Prestatorul are obligaţia de a obţine contra cost licenţa de lucru şi permisul de lucru de la CN APM SA Constanţa pentru activităţile pe care le va desfăşura în incintele portuare, în baza contractului. Permisele de acces pentru mijloacele auto ce aparţin prestatorului se vor elibera de către achizitor gratuit, pentru toata perioada de valabilitate a contractului, în baza unor liste transmise de prestator. Se va avea în vedere includerea în tarife a întregului necesar de materiale, personal, utilaje, maşini de transport pentru prestarea serviciilor din caietul de sarcini.
 
Valoarea estimată a contractului este de 130.000 de lei fără TVA. Oferta declarată câştigătoare va fi oferta cu preţul cel mai scăzut care îndeplineşte condiţiile din caietul de sarcini şi anexele acestuia. Ofertanţii pot intra în posesia caietul de sarcini prin formularea unei solicitări prin e-mail, la adresa achizitii@constantza-port.ro, sau pe fax, la 0241.619.512, până la data de 14.12.2016, ora 16.00. Oferta semnată şi ştampilată va fi transmisă pe e-mail, la adresa achizitii@constantza-port.ro, sau pe fax, la 0241.619.512, până la data de 16.12.2016, ora 16.00. Oferta declarată câştigătoare va fi postată pe www.e-licitatie.ro, achiziţia finalizându-se prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Valabilitatea ofertei trebuie să fie de 30 de zile.
 
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul privind licitaţia „Servicii de deszăpezire a căilor rutiere, pietonale şi a platformelor de circulaţie din Porturile Constanţa, Midia şi Mangalia“ lansat de CN APM SA. 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii