Cazarma 625 Codru va intra în reabilitare (document)
Cazarma 625 Codru va intra în reabilitare (document)
04 Oct, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2364
Marime text
Ministerul Apărării Naţionale - Unitatea Militară Constanţa scoate la licitaţie un contract ce are ca obiect lucrări de reparaţii curente la învelitorile din ţiglă la pavilionul A şi pavilionul B1 din cazarma 625 Codru. Ofertele pot fi depuse până pe data 22 octombrie, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră.
Valoarea totală este estimată la suma de 255.199 de lei. Contractul este împărţit în două loturi. Participanţii pot depune maximum două oferte. Lotul 1 constă în executarea lucrărilor de reparaţie din pavilionul A, al cazărmii 625, valoarea estimată a acestuia fiind de 126.893 de lei, în timp ce lotul 2 - lucrări de reparaţie la pavilionul B - are o valoare estimată de 128.306 lei.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul Unităţii Militare 02022, ce au legătură cu procedura de atribuire, sunt Victor Gîdiuţă - comandant, Valentin Munteanu - locţiitor al comandantului, Florin Marius Alexandru - contabil-şef, Mădălina Preda - consilier juridic.
Societăţile ofertante vor demonstra că au executat în ultimii 5 ani lucrări similare cu cele care fac obiectul contractului, în valoare cumulată egală sau mai mare decât 126.893 de lei fără TVA - pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul 1 şi mai mare decât 128.306 lei fără TVA - pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul 2, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte.
De asemenea, aceştia trebuie să demonstreze că dispun de un minim de personal de specialitate considerat strict necesar pentru efectuarea lucrărilor, respectiv: responsabil tehnic cu execuţia - 1, dulgheri - 2, zugravi - 2, zidari - 2, muncitori deservire - 4. Personalul propriu şi subcontractat propus de candidat va avea competenţe/specializare/atestare în domeniul lucrărilor solicitate prin caietul de sarcini.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare.
Valoarea totală este estimată la suma de 255.199 de lei. Contractul este împărţit în două loturi. Participanţii pot depune maximum două oferte. Lotul 1 constă în executarea lucrărilor de reparaţie din pavilionul A, al cazărmii 625, valoarea estimată a acestuia fiind de 126.893 de lei, în timp ce lotul 2 - lucrări de reparaţie la pavilionul B - are o valoare estimată de 128.306 lei.
Responsabili de atribuirea procedurii
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul Unităţii Militare 02022, ce au legătură cu procedura de atribuire, sunt Victor Gîdiuţă - comandant, Valentin Munteanu - locţiitor al comandantului, Florin Marius Alexandru - contabil-şef, Mădălina Preda - consilier juridic.
Societăţile ofertante vor demonstra că au executat în ultimii 5 ani lucrări similare cu cele care fac obiectul contractului, în valoare cumulată egală sau mai mare decât 126.893 de lei fără TVA - pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul 1 şi mai mare decât 128.306 lei fără TVA - pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul 2, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte.
De asemenea, aceştia trebuie să demonstreze că dispun de un minim de personal de specialitate considerat strict necesar pentru efectuarea lucrărilor, respectiv: responsabil tehnic cu execuţia - 1, dulgheri - 2, zugravi - 2, zidari - 2, muncitori deservire - 4. Personalul propriu şi subcontractat propus de candidat va avea competenţe/specializare/atestare în domeniul lucrărilor solicitate prin caietul de sarcini.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii