CCINA ne invită Subiecte sensibile pentru domeniul hotelier din România, la conferinţa „Hospitality Real Estate - Romanian Expo“
CCINA ne invită: Subiecte sensibile pentru domeniul hotelier din România, la conferinţa „Hospitality RealPe 22 iunie, Mamaia va găzdui conferinţa „Hospitality Real Estate - Romanian Expo Conference”, eveniment în cadrul căruia vor fi analizate subiecte extrem de sensibile şi de importante pentru evoluţia domeniului hotelier în România.
Expo-conferinţa este gândită ca un cadru coerent de dezbatere, la care sunt invitaţi să participe proprietari, dezvoltatori, finanţatori, proiectanţi, consultanţi, operatori, bancheri şi autorităţi locale şi centrale. Demersurile şi acţiunile serioase şi vizionare atrag şi parteneri pe măsură, evenimentul fiind organizat cu implicarea directă şi activă a Camerei de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură (CCINA) Constanţa, cu aportul Telekom România, în spaţiul de excepţie asigurat de hotelul Zenith Top CountryLine, în centrul de conferinţe Zenith, şi susţinut de proiectul România Durabilă.
Peacock Hotels, prima firmă locală de profil, prezentă de aproape 15 ani în domeniul managementului hotelier, dar şi în zona analizei de piaţă şi de evaluare a tendinţelor şi comportamentului pieţei din perspectiva profesională, este organizatorul primului eveniment dedicat exclusiv pieţei imobiliare hoteliere româneşti. Evenimentul este conceput ca o sesiune deschisă de dezbateri, cu prezentări, intervenţii libere şi luări de cuvânt discret moderate de organizator, vizând exclusiv subiectele tranzacţionării cu proprietăţi hoteliere, structurării pieţei de profil locale, organizării eficiente a comunicării în această piaţă, profesionalizării abordării investiţiilor şi securizării finanţărilor.
„Pentru România, a venit un moment în care este nevoie de maximă rigoare, de viziune şi strategii clare. Este timpul profesioniştilor, în toate domeniile, inclusiv în administraţie. Parteneriatele public-privat sunt soluţiile care pot mişca lucrurile mai rapid şi mai eficient. Proiectele şi demersurile de dezvoltare, la nivel local, se pot concretiza cu mai mare uşurinţă, producând efecte mult mai consistente şi de durată. O iniţiativă dedicată pieţei imobiliare hoteliere nu poate fi decât benefică într-o zonă cu atât de multe proprietăţi hoteliere.
Fără îndoială, participarea autorităţilor locale nu va face decât să consolideze dialogul necesar cu mediul de afaceri. Autoritatea Naţională pentru Turism salută demersul iniţiat, aşteptând cu interes concluziile evenimentului, unde va participa activ la dezbaterile programate“, a declarat, pe parcursul discuţiilor de pregătire a evenimentului, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism, Anca Nedea.
Evaluând implicarea CCINA Constanţa în acest eveniment, preşedintele Camerei de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa şi preşedinte al Camerei de Comerţ şi Industrie a României, Mihai Daraban, a ţinut să precizeze că iniţierea unei dezbateri pe tema tranzacţiilor imobiliare, cu proprietăţi hoteliere, vine într-un moment extrem de important pentru definirea unei strategii viitoare.
„România are nevoie de comunităţi de afaceri bine articulate şi coerente, în deciziile pe termen lung pe care le iau. O bună coeziune a mediului de afaceri din domeniul hotelier nu poate determina decât efecte pozitive, pentru toată piaţa de profil. Iniţierea unei dezbateri pe tema tranzacţiilor imobiliare, cu proprietăţi hoteliere, vine la un moment extrem de important pentru definirea unei strategii viitoare şi pentru o dezvoltare sustenabilă a industriei fără fum, turismul, activitate esenţială pentru zona litoralului. Patronatele, profesioniştii din domeniu şi iniţiativele private pot pune în mişcare un proces de reconfigurare a modului de a exploata hotelurile şi de a face turism“, a spus Mihai Daraban.
La rândul său, primarul municipiului Constanţa, Decebal Făgădău, este de părere că, prin implicarea activă a oamenilor de afaceri din domeniul hotelier, pot fi găsite soluţiile optime de creştere a atractivităţii zonei.
„Oraşul Constanţa are nebănuite valenţe, care nu au fost relevate până acum, oraşul şi vecinătăţile având încă multe de oferit. Sunt convins că prin implicarea activă a oamenilor de afaceri din domeniul hotelier vom găsi soluţiile optime de creştere a atractivităţii zonei noastre, prin punerea în valoare a noi concepte de amenajare şi de facilităţi publice elaborate împreună.
Fiind una dintre zonele turistice majore ale României, cu cea mai mare concentrare de hoteluri din ţară, în afară de structura şi funcţionalitatea clădirilor noi, nivelul estetic urban al tuturor clădirilor, noi sau vechi, va fi una dintre preocupările noastre prioritare. Un eveniment dedicat exclusiv domeniului imobiliar hotelier din zona litoralului este un demers lăudabil şi extrem de util pentru atragerea de capital, autohton sau străin, pentru revitalizarea investiţiilor şi renaşterea Rivierei româneşti”, a spus Decebal Făgădău.
Iniţiator al Proiectului România Durabilă, jurnalistul economic Daniel Apostol a ţinut să amintească faptul că „România trebuie să înveţe să-şi respecte şi să-şi cultive antreprenorii, să respecte şi să cultive investiţiile de bună calitate. Litoralul românesc duce lipsă tocmai de investiţia în calitate, investiţia care să-l transforme într-un punct de atracţie majoră şi constantă, atât pentru turistul străin, cât şi pentru românul iubitor de mare. Paul Mărăşoiu se dovedeşte un real antreprenor, măcar şi pentru ideea de a construi un eveniment-platformă, de analiză a situaţiei investiţiilor în turismul la Marea Neagră şi de prezentare a oportunităţilor de business ale litoralului românesc. Un astfel de efort şi o astfel de idee merită să fie respectate şi cultivate. Sper ca ediţia-princeps, de anul acesta, să fie doar debutul unei îndelungi tradiţii, prin care România va reuşi să pună în atenţia tuturor investiţiile de calitate, durabile, în unităţile turistice de pe litoralul românesc“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp