Ce mai cumpără Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa (document)
Ce mai cumpără Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa (document)
21 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2133
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Furnizare teste de glicemie şi teste de sarcină - două loturi“, în valoare estimată de 87.975 de lei (19.269,94 de euro).
Ofertele pot fi depuse până pe data de 24.04.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe data de 19.05.2017, ora 18.00. De asemenea, ofertanţii vor prezenta şi lista principalelor furnizări de produse similare loturilor ofertate în ultimii trei ani (calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei), conţinând valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa, director Îngrijiri - as. licenţiat Cornelia Banu, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne, medic şef UPU - dr. Rodica Tudoran, Serviciul Achiziţii - jr. Violeta Stoica.
Lotul II - Teste de sarcină (1.500 de teste) - are o valoare de 975 de lei (213,56 de euro).
Perioada de garanţie acordată produselor de către furnizor este cea declarată în propunerea tehnică. Perioada de garanţie a produselor începe cu data recepţiei efectuate după livrarea şi instalarea acestora la destinaţia finală. Achizitorul va notifica furnizorului, în scris, în termen de 24 de ore de la constatare, orice plângere sau reclamaţie ce apare în conformitate cu această garanţie. La primirea unei astfel de notificări, furnizorul are obligaţia de a remedia defecţiunea sau de a înlocui produsul în perioada convenită de 48 de ore, fără costuri suplimentare pentru achizitor.
Produsele care, în timpul perioadei de garanţie, le înlocuiesc pe cele defecte beneficiază de o nouă perioadă de garanţie, care curge de la data înlocuirii produsului. Dacă furnizorul, după ce a fost înştiinţat, nu reuşeşte să remedieze defectul în perioada convenită, achizitorul are dreptul de a lua măsuri de remediere pe riscul şi cheltuiala furnizorului şi fără a aduce niciun prejudiciu oricăror alte drepturi pe care achizitorul le poate avea faţă de furnizor prin contract.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Ofertele pot fi depuse până pe data de 24.04.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe data de 19.05.2017, ora 18.00. De asemenea, ofertanţii vor prezenta şi lista principalelor furnizări de produse similare loturilor ofertate în ultimii trei ani (calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei), conţinând valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa, director Îngrijiri - as. licenţiat Cornelia Banu, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne, medic şef UPU - dr. Rodica Tudoran, Serviciul Achiziţii - jr. Violeta Stoica.
Date despre cele două loturi
Lotul I - Teste determinare glicemie - are o valoare estimată de 87.000 de lei (19.056,38 de euro). Contractul constă în furnizarea de teste determinare glicemie compatibile cu glucometrele (60.000 de teste).Lotul II - Teste de sarcină (1.500 de teste) - are o valoare de 975 de lei (213,56 de euro).
Date din contract
Potrivit contractului, furnizorul are obligaţia de a garanta că produsele furnizate prin contract sunt noi, nefolosite, de ultimă generaţie şi încorporează toate îmbunătăţirile recente în proiectare şi structura materialelor. De asemenea, furnizorul are obligaţia de a garanta că toate produsele furnizate prin contract nu vor avea niciun defect ca urmare a proiectului, materialelor sau manoperei (cu excepţia cazului când proiectul şi/sau materialul e cerut în mod expres de către achizitor) sau oricărei alte acţiuni sau omisiuni a furnizorului şi că acestea vor funcţiona în condiţii normale de funcţionare.Perioada de garanţie acordată produselor de către furnizor este cea declarată în propunerea tehnică. Perioada de garanţie a produselor începe cu data recepţiei efectuate după livrarea şi instalarea acestora la destinaţia finală. Achizitorul va notifica furnizorului, în scris, în termen de 24 de ore de la constatare, orice plângere sau reclamaţie ce apare în conformitate cu această garanţie. La primirea unei astfel de notificări, furnizorul are obligaţia de a remedia defecţiunea sau de a înlocui produsul în perioada convenită de 48 de ore, fără costuri suplimentare pentru achizitor.
Produsele care, în timpul perioadei de garanţie, le înlocuiesc pe cele defecte beneficiază de o nouă perioadă de garanţie, care curge de la data înlocuirii produsului. Dacă furnizorul, după ce a fost înştiinţat, nu reuşeşte să remedieze defectul în perioada convenită, achizitorul are dreptul de a lua măsuri de remediere pe riscul şi cheltuiala furnizorului şi fără a aduce niciun prejudiciu oricăror alte drepturi pe care achizitorul le poate avea faţă de furnizor prin contract.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii