Ce notă a obținut în cadrul evaluării anuale managerul de la Biblioteca Județeană ,,I.N.Roman” Constanța (DOCUMENT)
Ce notă a obținut în cadrul evaluării anuale managerul de la Biblioteca Județeană ,,I.N.Roman” Constanța
07 Mar, 2024 12:40
ZIUA de Constanta
1054
Marime text
Președintele CJC, Mihai Lupu a validat prin dispoziția nr.310 din 2024, rezultatul evaluării anuale a managementului lui Mitchievici Angelo Nicolae ca director/manager la Biblioteca Județeană ,,I.N.Roman” din Constanța.
Potrivit dispoziției, vezi secțiunea „documente", Mitchievici a obținut nota 10.
Acesta a fost notat cu notă maximă atât în prima etapă a evaluării - analizarea raportului de activitate cât și la susținerea raportului de activitate.
Reamintim, în ședința ordinară a Consiliului Județean Constanța, din data de 15 decembrie 2023, a fost supusă la vot Hotărârea nr. 287 privind aprobarea Organigramei, a Statului de Funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare de la Bibilioteca Județeană „Ioan N. Roman” Constanța.
Consiliul Județean Constanța a hotărât:
Art.1 Se aprobă Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare de la Biblioteca Județeană ,,I.N.Roman” Constanţa, conform Anexei nr. 1, Anexei nr. 2 și Anexei nr. 3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 Secretarul General al Județului, prin grija Direcției Generale de Administrație Publică și Juridică, comunică prezenta hotărâre Instituției Prefectului - Județul Constanța, Bibliotecii Județene ,,I.N.Roman” Constanța prin directorul/managerul instituției în vederea ducerii la îndeplinire, precum și Biroului Informatică pentru publicare și informare în Monitorul Oficial Local.
După cum se arată în document, organigrama este compusă din 61 de angajați împărțiți astfel: cinci angajați pe posturi de conducere și 56 de angajați pe posturi de execuție. Organigrama prevede un manager, un contabil șef, un șef Serviciu Dezvoltare, prelucrare, informare, un șef Serviciu Comunicarea colecțiilor, un șef Serviciu Resurse Umane, administrativ, informatizare, pe posturile de conducere. În ceea ce privește personalul executiv acesta este repartizat astfel: 21 de angajați la Serviciul Dezvoltare, prelucrare, informare, 20 de angajați la Serviciul Comunicarea colecțiilor, 12 angajați la Serviciul Resurse Umane, administrativ, informatizare și trei angajați la compartimentul financiar – contabil.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Tags: Mihai Lupu
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii