Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
21:47 25 03 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cea mai mare macara din Portul Constanța a devenit funcțională

ro

24 Mar, 2025 10:35 654 Marime text

Sursa foto: ADM România




 
  • Noua macara hidraulică Sennebogen 885, cu capacitate mare de descărcare, de până la 12-15 mii de tone pe zi a devenit funcțională în luna martie 2025
  • Este cel mai mare astfel de utilaj montat până acum în Portul Constanța, cu o deschidere a brațului de 38 m care permite încărcarea și descărcarea de nave de tip panamax 
 
Astăzi, 24 martie 2025, ADM România anunță finalizarea unui proiect major de modernizare a infrastructurii sale din Portul Constanța. Noua macara hidraulică Sennebogen 885, cu capacitate mare de descărcare, de până la 12-15 mii de tone pe zi a devenit funcțională în luna martie 2025.

 „Acest proiect major de modernizare a infrastructurii noastre portuare ne permite să ne deservim mai bine clienții prin creșterea eficienței lanțului nostru extins de aprovizionare prin silozurile fluviale de pe traseul românesc al Dunării, flota de barje de pe Dunăre și terminalul nostru din Portul Constanța. Este, totodată confirmarea angajamentului ADM pe termen lung în Portul Constanța, România și regiunea Dunării, unde ne-am construit o prezență semnificativă în ultimii 20 de ani”, a declarat Anton Povkhan, General Manager ADM Regiunea Dunării.

Noua macara va accelera rata de încărcare și descărcare a vaselor și barjelor, iar brațul cu o deschidere de 38 m va permite încărcarea/descărcarea de vase de tip panamax.

 „Este cel mai mare astfel de utilaj montat până acum în Portul Constanța și în România, după cunoștința mea. Pentru ADM, este un proiect important, cu impact major în creșterea productivității și în linie cu strategia noastră de investiții în retehnologizare și modernizare în România”, a spus și Ștefan Lăzărescu, ADM Port Operations Manager, Constanța.


ADM România operează 7 silozuri pe parcursul românesc al Dunării, amplasate în Brăila, Bordușani, Călărași, Giurgiu, Corabia, Basarabi și Moldova Nouă. Operațiunile din România includ, de asemenea, transbordarea de cereale în terminalele din Portul Constanța (Constanța Nord și Agigea), precum și o flotă de barje pe Dunăre. Firma are o echipă de peste 400 de angajați, care asigură funcționarea eficientă a acestui lanț de aprovizionare integrat care servește ca o legătură fiabilă și de încredere între fermierii români și piețele de destinație pentru surplusul exportabil de cereale și semințe oleaginoase din România.
 
 
Citește și
Midia International SA Constanța organizează două licitații de zeci de milioane de lei pentru o investiție de amploare
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii