Cel mai mare furnizor de energie electrică vine în județul Constanța!
Cel mai mare furnizor de energie electrică vine în județul Constanța!
24 Feb, 2021 00:00
ZIUA de Constanta
3770
Marime text
- ·Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice, gaze naturale și servicii din cadrul Grupului Electrica, anunță deschiderea unui punct de lucru în Constanța, unde puteți încheia simplu și rapid contracte de furnizare energie electrică și gaze naturale în piața liberă.
Electrica Furnizare pune la dispoziția consumatorilor un portofoliu vast de oferte, adaptate tuturor nevoilor de consum. Astfel, oferta de furnizare energie electrică „Stabil” răspunde așteptărilor clienților care au consum redus, sub 100 KWh/lună, nu presupune abonament și are un preț unic al energiei electrice active, indiferent de consum. În cazul ofertei de furnizare energie electrică „Mobil”, prețul vine însoțit de un abonament exprimat în lei/zi/loc de consum și se adresează în special clienților cu un consum lunar constant mai mare de 150 KWh. Pe măsură ce consumul crește, prețul mediu al energiei electrice se reduce. Oferta „Electrica 3in1” se adresează locuințelor cu un consum de energie mediu și conține două beneficii incluse, care se adaugă furnizării de energie electrică: Asistență Tehnică de Urgență și Asigurare de Bunuri. Pachetul „Împreună” este o soluție avantajoasă pentru cei care își doresc simplificarea relației cu furnizorii de energie electrică și gaze naturale prin alegerea unui furnizor unic pentru ambele servicii și reducerea implicită a costurilor. Oferta „Time 30” este recomandată clienților care înregistrează consumuri mai mari în special noaptea și în weekend.
Electrica Furnizare este cel mai important furnizor de energie electrică din România, care se bucură de încrederea a peste 3,2 milioane de clienți casnici. Consumatorii care decid să aleagă serviciile companiei beneficiază de o multitudine de avantaje, printre care se numără și:
- Prețuri competitive, valabile pentru un interval lung de timp, fapt ce conferă stabilitate;
- Modalități variate de contact și de plată, inclusiv posibilitatea de a face plăți electronice, mijloc tot mai frecvent folosit în rândul consumatorilor;
- Asistență permanentă, printr-un Call Center cu număr unic, și posibilitatea transmiterii indexului autocitit prin intermediul unui număr de telefon gratuit;
- Accesul la portalul și aplicația MyElectrica, ce facilitează interacțiunea în mediul online, astfel încât fiecare client își poate gestiona relația cu furnizorul său, cu minimum de resurse financiare și de timp.
Pentru mai multe detalii, vă așteptăm la noul punct de lucru din municipiul Constanța, ce deservește întreg județul Constanța.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii