Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:56 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cele cinci creşe din Constanţa, în atenţia Serviciului Public de Asistenţă Socială. Investiţii noi pentru micuţii beneficiari

ro

18 May, 2018 00:00 2896 Marime text
Serviciul Public de Asistenţă Socială Constanţa scoate din conturi 8.842,58 de lei pentru contractul „Lucrări de montare ansambluri de joacă la creşele din subordinea SPAS Constanţa“.
 
Creşele din subordinea SPAS Constanţa la care se vor executa lucrările de montare a ansamblurilor de joacă sunt următoarele: creşa nr. 1, strada Adamclisi, Creşa nr. 2, aleea Mălinului, Creşa nr. 13, aleea Pelicanului, creşa nr. 18, aleea Cutezătorilor. Potrivit anunţului de participare, la cele cinci creşe vor fi montate următoarele ansambluri de joacă: ansamblu de joacă complex model KD 45, balansoar model A01-5, balansoar model A02-10, carusel model E04, balansoar model A01-6, balansoar model A02-8, ansamblu de joacă complex model KD56, ansamblu de joacă complex model KD 54.
 
Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP şi va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligaţiilor asumate. Valoarea totală a ofertei financiare va fi exprimata în lei, cu TVA menţionată distinct, şi va fi justificată pe baza devizului de lucrări, conform normelor în vigoare, deviz ce va fi conform cu cerinţele autorităţii. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerinţele minime specificate, oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de autoritatea contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „preţul cel mai scăzut“ şi a cărui ofertă îndeplineşte cerinţele şi necesităţile autorităţii contractante. Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat preţul total cel mai scăzut şi care întruneşte condiţiile cerute prin caietul de sarcini. Termenul-limită pentru primirea ofertelor este 21.05.2018, ora 16.00.
 
Date din caietul de sarcini
 
Se propune ca pe spaţiile verzi din cadrul creşelor Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa să fie amenajate ansambluri de joacă pentru copii în vederea desfăşurării activităţilor de joacă în aer liber. Lucrările de montaj al ansamblurilor de joacă pentru copii se vor face cu supervizarea unui reprezentant al furnizorului, autorizat ISCIR, şi fiecare echipament va fi montat conform instrucţiunilor şi recomandărilor producătorului.
 
Toate elementele ansamblurilor de joacă vor fi montate în conformitate cu standardele europene, care cuprind regulile şi cerinţele de siguranţă generale şi metodele de testare, riscurile specifice privind leagănele, toboganele, traseele de cabluri, balansoarele, precum şi aspecte privind instalarea, inspecţia, întreţinerea şi exploatarea acestora. Echipamentele vor fi fixate in beton. Fundaţiile vor fi executate din beton, astfel încât să asigure stabilitatea echipamentelor de joacă pentru copii. Fixarea echipamentelor se va face în fundaţie de beton, la o adâncime de minimum 60 cm. După fixarea echipamentelor în fundaţia de beton se vor asambla componentele auxiliare fiecărui ansamblu de joacă pentru copii în parte.
 
Beneficiarul împreună cu supervizorul desemnat de furnizorul de ansambluri de joacă pentru copii pot decide, în funcţie de natura şi amploarea defectelor constatate, ce remedieri trebuie executate şi dacă acestea se vor face local sau lucrarea trebuie refăcută complet conform specificaţiilor. Termenul de garanţie pentru lucrările efectuate, precum şi pentru materialele folosite, este de 12 luni. Dacă pe parcursul acestei perioade se constată apariţia unor defecte imputabile executantului, acesta are obligaţia să ia măsuri în vederea remedierii lor în maximum 48 de ore de la primirea notificării emise de beneficiar. Termenul de execuţie şi predarea lucrării este de 15 zile calendaristice de la comunicarea ordinului de începere a lucrărilor.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii