Centrul INFOTRAFIC, anunț despre circulația pe Transfăgărășan
Centrul INFOTRAFIC, anunț despre circulația pe Transfăgărășan
30 Aug, 2023 09:46
ZIUA de Constanta
1189
Marime text
Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că circulația rutieră nu va mai fi închisă astăzi pe DN 7C Transfăgărășan, pe tronsonul kilometric 57 - 64, între Cetatea Poenari și Barajul Vidraru, întrucât plouă și nu pot fi executate lucrările de asfaltare, condițiile meteo fiind nefavorabile, astfel că traficul se va desfășura în condiții normale, fără restricții.
Despre Transfăgărășan
Transfăgărășanul (oficial numerotat DN7C) este o cale rutieră de circulație din România, care începe în comuna Bascov, județul Argeș de lângă orașul Pitești, în direcția orașului Curtea de Argeș și se termină la intersecția cu drumul DN1 între Sibiu și Brașov, în apropierea comunei Cârțișoara, cu o lungime de 151 km, traversând pe axa nord-sud Munții Făgăraș. Porțiunea de la barajul Vidraru până la Cârțișoara traversează un teren montan la altitudini mari și a fost construită în perioada 1970–1974, pe o lungime de aproximativ 91 km.
Până la construirea barajului și lacului de acumulare Vidraru, în 1965, de-a lungul căruia DN7C se desfășoară pe aproape 20 km, a existat un drum de pământ și o linie de mocăniță ce lega comuna Căpățâneni de vechiul sat Cumpăna (astăzi acoperit de ape, în apropierea căruia s-a construit actuala cabană Cumpăna).
Citește și:
Urșii continuă să terorizeze orașele de la munte! Care sunt județele în pericol
Despre Transfăgărășan
Transfăgărășanul (oficial numerotat DN7C) este o cale rutieră de circulație din România, care începe în comuna Bascov, județul Argeș de lângă orașul Pitești, în direcția orașului Curtea de Argeș și se termină la intersecția cu drumul DN1 între Sibiu și Brașov, în apropierea comunei Cârțișoara, cu o lungime de 151 km, traversând pe axa nord-sud Munții Făgăraș. Porțiunea de la barajul Vidraru până la Cârțișoara traversează un teren montan la altitudini mari și a fost construită în perioada 1970–1974, pe o lungime de aproximativ 91 km.
Până la construirea barajului și lacului de acumulare Vidraru, în 1965, de-a lungul căruia DN7C se desfășoară pe aproape 20 km, a existat un drum de pământ și o linie de mocăniță ce lega comuna Căpățâneni de vechiul sat Cumpăna (astăzi acoperit de ape, în apropierea căruia s-a construit actuala cabană Cumpăna).
Citește și:
Urșii continuă să terorizeze orașele de la munte! Care sunt județele în pericol
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii