Centrul Militar Zonal Constanța are nevoie de reparații. Ce lucrări trebuie făcute (document)
Centrul Militar Zonal Constanța are nevoie de reparații. Ce lucrări trebuie făcute (document)
15 Oct, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2172
Marime text
Consiliul Județean Constanța anunță o selecție de oferte pentru efectuarea unor lucrări la Centrul Militar Zonal Constanța.
În acest sens, va fi organizată oi procedură de achiziție publică pentru atribuirea contractului „Lucrări de refacere a hidroizolației la terasele sediului Centrului Militar Zonal Constanța”, din strada Mircea cel Bătrân nr. 106. Ofertele pentru participarea la licitație pot fi depuse până la data de 22 octombrie, la ora 12.00, la sediul din bulevardul Tomis nr. 51, Registratura Consiliului Județean Constanța, într-un plic sigilat, însoțit de scrisoarea de înaintare.
Conform anunțului de selecție a unei oferte, criteriul de atribuire este „prețul cel mai scăzut”. Pot participa toți operatorii economici interesați, indiferent dacă sunt sau nu înregistrați în SICAP. Atribuirea contractului se va realiza conform cu prevederilor articolului 43 din H.G. 395/2016.
Ofertantul declarat câștigător va publica la solicitarea autorității contractante un catalog în SICAP și are obligația să facă dovada regularității lucrărilor ce urmează a fi prestate conform cerințelor impuse în anunț.
Durata de execuție estimată pentru lucrările prevăzute la terasele necirculabile este de șase zile lucrătoare din momentul primirii ordinului de începere a lucrărilor. Garanția acordată pentru lucrările executate este de trei ani de la data recepției, la terminarea lucrărilor, și până la recepția finală.
Odată cu depunerea ofertei, operatorul economic participant va depune și următoarele documente: declarație pe propria răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, o declarație privind respectarea condițiilor de mediu, social și cu privire la relațiile de muncă, declarație privind evitarea conflictului de interese, declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
În vederea asigurării autorității contractante de îndeplinire cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică, executantul are obligația de a constitui garanția de bună execuție în cuantum de 10% din prețul contractului, fără TVA, în termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data înregistrării și semnării contractului de ambele părți. Ofertantul are obligația de a elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate specificațiile tehnice prevăzute în caietul de sarcini.
Puteți consulta anunțul de participare la licitație în secțiunea „Documente“.
În acest sens, va fi organizată oi procedură de achiziție publică pentru atribuirea contractului „Lucrări de refacere a hidroizolației la terasele sediului Centrului Militar Zonal Constanța”, din strada Mircea cel Bătrân nr. 106. Ofertele pentru participarea la licitație pot fi depuse până la data de 22 octombrie, la ora 12.00, la sediul din bulevardul Tomis nr. 51, Registratura Consiliului Județean Constanța, într-un plic sigilat, însoțit de scrisoarea de înaintare.
Conform anunțului de selecție a unei oferte, criteriul de atribuire este „prețul cel mai scăzut”. Pot participa toți operatorii economici interesați, indiferent dacă sunt sau nu înregistrați în SICAP. Atribuirea contractului se va realiza conform cu prevederilor articolului 43 din H.G. 395/2016.
Ofertantul declarat câștigător va publica la solicitarea autorității contractante un catalog în SICAP și are obligația să facă dovada regularității lucrărilor ce urmează a fi prestate conform cerințelor impuse în anunț.
Durata de execuție estimată pentru lucrările prevăzute la terasele necirculabile este de șase zile lucrătoare din momentul primirii ordinului de începere a lucrărilor. Garanția acordată pentru lucrările executate este de trei ani de la data recepției, la terminarea lucrărilor, și până la recepția finală.
Odată cu depunerea ofertei, operatorul economic participant va depune și următoarele documente: declarație pe propria răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, o declarație privind respectarea condițiilor de mediu, social și cu privire la relațiile de muncă, declarație privind evitarea conflictului de interese, declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
În vederea asigurării autorității contractante de îndeplinire cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică, executantul are obligația de a constitui garanția de bună execuție în cuantum de 10% din prețul contractului, fără TVA, în termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data înregistrării și semnării contractului de ambele părți. Ofertantul are obligația de a elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate specificațiile tehnice prevăzute în caietul de sarcini.
Puteți consulta anunțul de participare la licitație în secțiunea „Documente“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii